زیباترین پارک های مالزی

به گزارش کالارنا، مالزی کشوری زیبا با جاذبه‌‌های طبیعی فراوان است که بسیار دیدنی و جذاب هستند. در این مقاله شما را با زیباترین پارک‌های کشور مالزی آشنا خواهیم کرد.

زیباترین پارک های مالزی

پارک کی ال سی سی مالزی

پارک کی ال سی سی در مرکز شهر کوالالامپور و پایین برج‌های دوقلو قرار دارد که وسعت آن به 20 هکتار می‌رسد. این پارک امکانات عالی برای بازی بچه‌ها دارد. دریاچه‌ای با فواره‌های فشار قوی، مجسمه‌های دیدنی و مسیرهای پیاده‌روی عالی حس ماجراجویی را در شما زنده خواهند کرد.

پارک آبی سانوی لاگون مالزی

پارک آبی سانوی لاگو از چند بخش جذاب تشکیل شده  که پارک آبی، شهربازی، باغ وحش، پارک وحشت و اکستریم پارک از بخش‌های این پارک هستند. سانوی لاگون تنها یک پارک آبی معمولی نبوده. چه عاشق حیوانات باشید و چه به دنبال هیجان به دنبال آرامش این پارک قطعا مناسب شما می‌باشد.

پارک پروانه کوالالامپور

این پارک در نزدیکی پارک پرندگان قرار گرفته و بیش از 6000 پروانه از 120 گونه‌ی مختلف را در خود جای داده. در اینجا علاوه بر حس زیبای حضور در کنار پروانه‌های رنگارنگ می‌توانید از انواع سوغاتی‌‌‌ها با موضوعیت پروانه در تور مالزی خرید نمایید.

پارک تفریحی برجایا

این پارک تفریحی از بزرگترین مراکز خرید مالزی و حتی جهان به شمار می‌رود. در این مجموعه رستوران‌ها، فست‌فودها و کافی‌شاپ‌های بسیاری برای بازدید دارد. در این پارک به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به رستوران سوشی کینگ در این پارک مراجعه نمایید.

پارک پرندگان کوالالامپور

این پارک در پارک پردا بوتانیک گاردنز (Perdana Botanic Gardens) قرار گرفته و دارای زیستگاه‌های مختلف بازسازی شده طبیعی برای پرندگان مختلف می‌باشد. می‌توانید ساعتی را در این  مکان به تماشای پرندگان بپردازید و ناهار را هم در یکی از رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌های آن صرف نمایید.

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 19

به "زیباترین پارک های مالزی" امتیاز دهید

1 کاربر به "زیباترین پارک های مالزی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین پارک های مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید