شارژ گجتها با آب توسط باتری myFC PowerTrekk

به گزارش کالارنا، انقلابی در صنایع همراه در راه است، شما با شارژر همراه myFC PowerTrekk می‌توانید به کمک آب، گجتهای خود را شارژ نمایید، برای این کار کافیست مقداری آب داخل یک سلول سوختی بریزید و اندکی صبر کنید تا فعل و انفعالات شیمیایی نیروی مورد نیاز گوشی شما را تامین نماید.

شارژ گجتها با آب توسط باتری myFC PowerTrekk

این شارژر آبی را شرکت سوئدی PowerTrekk تولید نموده و در این خصوص توضیح داده است که در سیستم ابداعی آنها سلول‌های سوختی و باتری‌ها می‌توانند به صورت همزمان برای گجت های همراه مورد استفاده قرار گیرند. این باتری هایبرید از طریق ورودی USB به گجت ها متصل می‌شود و برای آن یک ظرف کوچک مخصوص نگه داشتن آب در نظر گرفته شده است که در کنار آن بسته مخصوص باتری سوختی وجود دارد. زمانی که آب داخل محفظه ریخته می‌شود این سیستم به صورت خودکار شروع به تولید انرژی نموده و بسته مخصوص باتری شبیه به یک بافر ذخیره‌کننده عمل می‌نماید.

PowerTrekk قادر است با هر نوع آب از آب دریاها تا آب خوراکی، به مدد فعل و انفعالات شیمیایی که بر روی هیدروژن آب و ماده‌ای شیمیایی به نام سیلیسید سدیم صورت می‌گیرد ولتاژی به میزان 5 ولت DC تولید نماید که بیشینه قدرت خروجی آن 5 وات می‌باشداین واکنش شیمیایی دارای عوارض مخرب نیست و تنها حاصل واکنش آب و پودر سیلیسد سدیم، و کمی بخار آب می‌باشد.

این دستگاه با هر 10cc آب می‌تواند 10 ساعت انرژی برای موبایل تامین نماید!

مزیتی که PowerTrekk نسبت به شارژرهای خورشیدی دارد این است که در هر جا که آب باشد می‌توان از آن بهره گرفت و از آنجایی که حدود 70 درصد کره زمین از آب پوشیده شده است و مانند منبع‌های خورشیدی که محدودیت زیادی برای استفاده از آنها به دلیل وجود شب و روز و مکان‌هایی که چند ماهی از سال را در شب سپری می‌کنند را ندارد، فقط کافی است کمی آب درون مخزن پاورتریک ریخته و با آن دستگاه‌های مختلفی همچون موبایل، دوربین، دستگاه‌های GPS، تبلت و هر دستگاهی که برق آن به وسیله ی کابل USB تامین می‌شود را شارژ نمایید.

در ضمن این سیستم با یک باتری قابل شارژ لیتیوم یون ترکیب شده است تا کاربری بالاتری را از خود نشان دهد.

این شارژر آبی به همراه 3 پیل سوختی 199 یورو قیمت‌گذاری شده است.

انتشار: 18 آبان 1396 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 31

به "شارژ گجتها با آب توسط باتری myFC PowerTrekk" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژ گجتها با آب توسط باتری myFC PowerTrekk"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید