ماوس پرزنتر Aivia Neon گیگابایت معرفی شد

به گزارش کالارنا، شرکت گیگابایت (GIGABYTE) ماوس چند کاره جدیدی تحت عنوان Neon را معرفی نمود. این ماوس که در گروه محصولات جانبی حرفه‌ای گیگابایت (Aivia) قرار می‌گیرد در حقیقت یک ماوس پرزنتر است که کارایی‌های یک موس عادی را هم دارد.

ماوس پرزنتر Aivia Neon گیگابایت معرفی شد

کارایی این سیستم به این صورت است: زمانی که ماوس بر روی سطح میز یا موس پد قرار دارد مثل یک موس لیزری با دقت 1200 DPI در دو وضعیت بی سیم و سیم‌دار کار می‌کند و مجهز به کلیدهای اسکرول و دسترسی سریع نیز می‌باشد. اما به محض اینکه آن را از روی سطح برمی‌دارید، به صورت خودکار حالت پرزنتر (presenter) فعال گردیده و کارایی‌های موس به کلی تغییر می‌نماید. حال شما یک air mouse دارید که می‌توانید با استفاده از آن تمامی دستورات را به صورت کنترل بی‌سیم، از فاصله 10 تا 15 متری و بدون هیچ محدودیتی صادر نمایید. تنها با فشار کلید air mouse بر روی بدنه موس، می‌توانید نشانگر را با حرکت آزادانه ماوس در هوا کنترل نموده و از کلیک‌های چپ و راست نیز به سادگی بهره ببرید. همچنین یک پوینتر اشعه لیزر قرمز رنگ در قسمت جلویی موس تعبیه گردیده که با آن می‌توان به نقاط مختلف بر روی پرده نمایش اشاره نمود.

این پوینتر لیزر حتی زمانی که موس به کامپیوتری متصل نباشد نیز فعال خواهد بود. علاوه بر این، به واسطه نرم افزار Aivia Painter می‌توان به سادگی بر روی صفحات مختلف علامت گذاری نمود، که این یک ویژگی نرم افزاری بسیار کاربردی خواهد بود. ماوس Aivia Neon از یک باتری Li-ion با قابیت نگهداری شارژ بالا بهره می‌برد که شارژ کردن آن نیز به سادگی و از طریق اتصال به دانگل USB صورت می‌پذیرد. این ماوس چند منظوره خوش دست علاوه بر کارایی‌های مختلف، به واسطه طراحی جذابش می‌تواند یکی از همراهان زیبا و جذاب در کنار لپ تاپ یا کامپیوتر شما باشد.

هم‌اکنون ماوس پرزنتر Aivia Neon گیگابایت به قیمت 90 دلار عرضه می‌گردد.

انتشار: 19 آبان 1396 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 53

به "ماوس پرزنتر Aivia Neon گیگابایت معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماوس پرزنتر Aivia Neon گیگابایت معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید