معرفی میکرو کنسول اندرویدی Mad Catz M.O.J.O

به گزارش کالارنا، اندروید تا تمام دنیای ما را فتح نکند دست از کار نمی‌کشد! داستان از اسمارتفونها شروع شد و پس از تبلتها، تلویزیون‌ها، یخچال‌ها و ماشین‌های لباس شویی، به کنسولهای بازی رسید. و حالا کنسول بازی جدید با این سیستم عامل توسط MadCatz ارائه شده که به M.O.J.O معروف شده است.

معرفی میکرو کنسول اندرویدی Mad Catz M.O.J.O

کنسول کوچک Mad Catz MOJO اولین بار در نمایشگاه E3 2013 در معرض دید عموم قرار گرفت تا کاربران با نسل تازه دنیای بازی‌های رایانه‌های آشنا شوند و هم اکنون این محصول با قیمت 199 دلار به بازار عرضه می‌گردد. دستگاه MOJO در اصل یک کنسول بازی کوچک و یک مدیاسنتر محسوب می‌شود که به طور کامل با دنیای اندروید و تمام بازی‌های موبایلی مبتنی بر این سیستم‌عامل سازگاری دارد و قادر است در خروجی فایلهای با کیفیت بالای 4K را نیز پشتیبانی نماید.

M.O.J.O بر روی خود اندروید جلی بین 4.2.2 را اجرا می‌کند و به تراشه ی تگرا 4 مجهز شده است (چهار هسته ی Cortex-A15 با فرکانس کاری 1/8 گیگاهرتز و پرازنده گرافیکی 72 هسته ای GeForce) و همچنین دارای حافظه رم 2 گیگابایتی و فضای حافظه داخلی 16 گیگابایت می‌باشد که می‌توان این مقدار را با کارت های microSD تا 128 گیگابایت نیز افزایش داد. در بخش اتصالات، این کنسول از Wi-Fi b/g/n، بلوتوث 2.1 و 4.0 LE، پورت‌های USB 2.0 و 3.0، اترنت سیمی، خروجی HDMI و پورت 3.5 میلیمتری هدفون بهره می‌برد.

دسترسی به دو فروشگاه Google Play، NVIDIA TegraZone و Amazon App از مزایای این کنسول می باشد و به راحتی می‌توانید از این اپ استورها به بازیهای خود دسترسی داشته باشید.

به همراه کنسول یک کنترلر C.T.R.L دریافت  خواهید نمود که از اتصال بلوتوث ورژن 4 بهره می‌برد و شما قادر خواهید بود با آن به هر گجت دیگری متصل شوید (کامپیوترها، Mac و تبلت ها).

دارن ریچاردسون مدیرعامل مد کتز می گوید: «M.O.J.O. در واقع یک اسمارت فون فوق العاده قدرتمند بدون نمایشگر است که شما آن را به تلویزیون عظیم تان متصل می کنید تا تجربه بازی های موبایل را به اتاق نشیمن بیاورید. M.O.J.O. به گونه ای طراحی شده تا به صورت یکپارچه با دسته های بازی، میکروفون ها، کیبوردها و هدست های GameSmart ما در تعامل بوده و به راحتی کار کند. در حقیقت این یک اکوسیستم یکپارچه ابزارهای پیرامونی بازی است.»

نظر شما در مورد کنسول مدکتز چیست؟

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 21

به "معرفی میکرو کنسول اندرویدی Mad Catz M.O.J.O" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی میکرو کنسول اندرویدی Mad Catz M.O.J.O" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی میکرو کنسول اندرویدی Mad Catz M.O.J.O"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید