نوکیا هدست بی سیم BH-121 را ارائه نمود

به گزارش کالارنا، نوکیا با ارائه هدست BH-121 در رنگ های مختلف علاوه بر توجه به زیبایی این تجهیزات، قابلیت اتصال ارتقا یافته‌ای را نیز معرفی نمود تا طیف گسترده‌تری از گوشی‌ها را تحت پشتیبانی خود داشته باشد.

نوکیا هدست بی سیم BH-121 را ارائه نمود

هدست BH-121 نوکیا از طریق بلوتوث یا NFC با دستگاه شما متصل می‌گردد و بدین ترتیب اگر تلفن شما از NFC استفاده می‌کند، می‌توانید به راحتی از این موهبت بهره‌مند شوید. این هدست که در رنگ‌های مشکی، زرد، قرمز و آبی کم رنگ به بازار خواهد آمد و دارای ابعاد ۳۹×۳۹×۱۲ میلی‌متر است و از باب اندازه و ظاهر ما را به یاد آیپاد‌های خانواده Shuffle از اپل  می‌اندازد و فقط کمی از آن بزرگ تر است. در بالای این مکعب، دکمه بزرگی برای پاسخ دادن به تماس و پلی کردن موزیک قرار گرفته است، در پایین آن جک ۳٫۵ میلی متر برای اتصال هدفون و در کنار آن پورت MicroUSB برای شارژ دیده می‌شود و دکمه‌های ولوم هم در کنار بدنه از جمله دیگر نکات ظاهری در هدست جدید نوکیا به شمار می‌رود.

هدفون WH-208 به کار رفته برای این هدست در رنگهای مشابه با بدنه ارائه خواهد شد. نوکیا اعلام کرده است که این هدست از امکاناتی نظیر HFP/HSP و پروفایل‌های A2DP/AVCRP  پشتیبانی می‌کند که در مدلهای مختلفی از لومیا و آشا موجود هستند. این هدست در بازار اروپا با قیمتی در حدود 53.50 دلار ارائه خواهد شد.

انتشار: 19 آبان 1396 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 57

به "نوکیا هدست بی سیم BH-121 را ارائه نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا هدست بی سیم BH-121 را ارائه نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید