هدفون های بی سیم مجهز به پلیر برای ورزشکاران

به گزارش کالارنا، با پیشرفت فناوری اغلب ما ترجیح می‌دهیم از یک دستگاه با چند قابلیت بهره ببریم. همین مورد هم باعث شده است که تیم‌های تولیدکننده انواع گجت‌ها بیشتر به طراحی و تولید دستگاه‌هایی با کارایی‌های چند دستگاه روی بیاورند. درست به همین خاطر هم گجت‌هایی مانند هدفون‌های مجهز به پلیر موسیقی تولید و اتفاقا در بازار هم با استقبال زیادی روبرو شده‌اند.

هدفون های بی سیم مجهز به پلیر برای ورزشکاران

مزیت هدفونی با پلیر همراه چیست؟

هدفون ها این روزها به عضوی جدانشدنی از کیف‌های ما تبدیل شده‌اند. دستگاه‌های پخش موسیقی قابل حمل، گوشی‌های تلفن همراه و تبلت ها همه با یک هدفون ویژه خودشان به بازار عرضه می‌گردند. گرچه این هدفون ها وظیفه رساندن تمام صداهای مربوط به فیلم‌ها، ویدئوها و بازی‌ها را به عهده دارند، اما مهم‌ترین وظیفه شان پخش موسیقی است و به همین دلیل هم بیشتر برای طرفداران و علاقه‌مندان موسیقی اهمیت دارند. با این اوصاف هدفون ها و هدست هایی با کیفیت و طراحی ویژه برای این دسته از کاربران تولید و به بازار عرضه می‌گردند. حالا اگر قرار باشد طرفداران موسیقی یک هدفون ظریف، کوچک و سبک را در اختیار داشته باشند که بدون نیاز به یک منبع پخش‌کننده موسیقی دلخواه آنها را برایشان پخش نماید، حق مسلم چنین دستگاهی با استقبال خوبی مواجه می‌گردد. به همین علت در سالهای اخیر تولیدکنندگان مختلفی به طراحی و تولید هدست های مجهز به پخش‌کننده رو آورده اند و مدل‌های متنوعی از این محصول به بازار معرفی و عرضه شده اند.

لذت و راحتی بیشتر

هدفون‌های مجهز به پخش‌کننده موسیقی معمولا با برندهای نه چندان شناخته شده و اصطلاحا ریمارک در بازار عرضه می‌گردند، اما امکانات و قابلیت‌های متنوعی را همراه یک طراحی مدرن و راحت در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند. استفاده از دستگاه‌های پخش موسیقی با هدفون‌های سیمی به دلیل دست و پا گیر بودن این سیم‌های بلند، کمی آزادی عمل را از کاربران می‌گیرد. همین موضوع باعث شده تولیدکنندگان بیشتر به طراحی و تولید هدفون بی سیم رو بیاورند. در این بین فناوری کمک شایانی کرده است تا این هدفون ها یا هدست های بی سیم با یک حافظه داخلی نه چندان زیاد بتوانند منبعی برای ذخیره و پخش موسیقی را در خودشان جای بدهند و با خود همراه نمایند، معمولا طراحی این هدست های بی سیم به گونه‌ای است که دو گوشی هدست را به صورت یک نیم دایره به هم متصل می‌نمایند. کلیدهای کاربردی برای تنظیم فایل موسیقی در حال پخش یا تنظیم صدا در صورتی که در دسترس باشند و البته به شکلی کوچک و مینیاتوری روی بدنه کوچک همین هدست تعبیه می‌گردد. این گجت ها غالبا وزنی کمتر از ۳۰ یا ۴۰ گرم داشته و به همین دلیل قرار دادن آنها روی سر و حمل و جابجایی‌شان برای کاربرانشان بسیار ساده است. همین طراحی سبک و قابل حمل باعث شده است این هدست های جالب و کاربردی توجه ورزشکاران را هم جلب نمایند، در واقع طراحی و ساختار بی سیم و سبک این محصولات باعث می‌گردد کاربران آنها، به راحتی ورزش نمایند و کارهای مختلف انجام بدهند.

ضدآب و ویژه ورزشکاران

هدست ها یا هدفون های بی سیم و مجهز به پخش کننده موسیقی غالبا از ساختاری ضدآب برخوردارند که دلیل آن، این است که این هدست ها اغلب خریدارانی از میان ورزشکاران دارند؛ ورزشکارانی که حتی ممکن است شناگر و به ورزش های آبی علاقه مند باشند. از طرفی محل قرارگیری این هدست ها پشت سر و بالای گردن جایی است که ممکن است در معرض عرق کاربرانش قرار بگیرد. این هدست ها آنقدر مورد توجه ورزشکاران قرار گرفته‌اند که حتی مدل‌هایی ویژه شناگران و غواصان طراحی و تولید شده که به شکل عینک‌های شنا هستند. این عینک ها هدفون و قسمت پخش کننده موسیقی هم دارند.

انتشار: 20 آبان 1396 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 125

به "هدفون های بی سیم مجهز به پلیر برای ورزشکاران" امتیاز دهید

1 کاربر به "هدفون های بی سیم مجهز به پلیر برای ورزشکاران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفون های بی سیم مجهز به پلیر برای ورزشکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید