هدست iDEQ N10 بایواستار (Biostar) معرفی شد

به گزارش کالارنا، شرکت بایواستار (Biostar) که شاید آن را با مادربورد و کارت گرافیک هایش بشناسید، به تازگی هدست iDEQ N10 خود را با کارایی و کیفیت مناسب به بازار ارائه نموده است.

هدست iDEQ N10 بایواستار (Biostar) معرفی شد

هدست Biostar iDEQ N10 یک هدفون سیم دار به همراه میکروفون می‌باشد که با طول کابل 2.5 متری خود می‌تواند شما را در هر شرایطی همراهی نماید. دو درایو 40 میلیمتری در نظر گرفته شده برای iDEQ N10 قادر به ایجاد فشار صوتی به میزان 120 دسی بل در محدوده فرکانس 100 هرتز تا 10 کیلوهرتز هستند. میزان امپدانس در این هدست به میزان 32 اهم است. طراحی گوشی‌های هدست با فرم بیضی شکل خود به خوبی می‌تواند روی گوش شما را پوشش دهد تا نفوذ کمتر صدا به داخل یا خارج را شاهد باشید. بالشتک‌های نرم و قابلیت تنظیم ارتفاع گوشی‌ها از دو طرف، به خوبی می‌توانند شما را در استفاده طولانی مدت از هدست یاری نمایند. مشکلی که در هدست های ارزان قیمت به طور معمول دیده می‌شود و امکان استفاده طولانی مدت از آنها به دلیل طراحی غیر ارگونومیک، امکان پذیر نیست. اما بایواستار با وجود قیمت مناسب، کیفیت و فاکتورهای مورد نیاز برای راحتی در استفاده طولانی مدت را در iDEQ N10 حذف نکرده است.

امواج صوتی توسط یک اتصال‌دهنده 3.5 میلیمتری با روکش طلا به هدست منتقل می‌گردد و یک فیش 3.5 میلیمتری با روکش طلا نیز به صورت جداگانه برای میکروفون در نظر گرفته است. میزان امپدانس میکروفون نیز حدود 2.2 اهم است که می‌تواند صدای شما را به خوبی در مکالمات اینترنتی و بازی‌های آنلاین با جزئیات مناسب دریافت و منتقل نماید. هدست Biostar iDEQ N10 با قیمت 14 دلار در بازار جهانی ارائه می‌شود.

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 23

به "هدست iDEQ N10 بایواستار (Biostar) معرفی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "هدست iDEQ N10 بایواستار (Biostar) معرفی شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدست iDEQ N10 بایواستار (Biostar) معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید