Balanced Armature چیست؟

به گزارش کالارنا، شرکت سونی در هدفون هایش از درایورهای Balanced Armature بهره می‌گیرد، در این مقاله به معرفی این فناوری خواهیم پرداخت و مزایای آن را بر خواهیم شمرد.

Balanced Armature چیست؟

ایجاد کیفیت صدای استثنائی

درایورهای Balanced Armature طراحی فوق‌العاده دقیقی دارند. محفظه مهر و موم شده و منحصر به فرد آن، دارای نیروی فنری و نیروی کششی آهنربایی است که بر روی آرماتور متعادل شده است و به آن اجازه می‌دهد که با آزادی کامل حرکت کرده و مطلوب ترین کیفیت صدا را تولید کند. درایورهای Balanced Armature همچنین انعطاف‌پذیری بیشتری را در اختیار گذاشته و می‌توانند برای رنج بالاتر یا پایین‌تر تنظیم شده و ترکیب شده تا بر روی قسمتی از صدا تاکید کنند. این خاصیت کنترل دقیقی برای کیفیت صدا ایجاد می‌کند. 

چرا درایورهای Balanced Armature سونی؟

درایورهای Balanced Armature سونی اختصاصا در ژاپن ساخته شده‌اند. در نتیجه سونی قادر است هدفون های خود را به صورت دقیق تنظیم کند. با داشتن کنترل بیشتر بر روی طراحی درایورها سونی موفق شده است تا انواع مختلفی از هدفون های خاص را طراحی و تولید کند تا با نیازهای مختلف سازگار باشد.

اندازه کوچک

درایورهای Balanced Armature سونی 40 درصد کوچکتر از درایورهای دینامیک 9 میلیمتری معمولی هستند. این ویژگی اجازه می‌دهد شما از جایگیری راحت‌تر و سبک‌تری لذت ببرید بدون این که کیفیت صدا خدشه دار شود. 

حساسیت بالا

درایورهای Balanced Armature خروجی شفافی را در گستره کامل صدا ارائه می‌دهند، در نتیجه صدایی غنی و عالی با گستره فرکانسی وسیعتری شکل می‌گیرد.

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 68

به "Balanced Armature چیست؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "Balanced Armature چیست؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Balanced Armature چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید