معرفی ماوس گیمینگ ریزر (Razer) مدل Ouroboros

به گزارش کالارنا، ریزر (Razer) به قدری در میان بازیخورهای حرفه‌ای شهرت دارد که نیازی به معرفی آن نیست و میدانند که از بزرگترین و مشهورترین کمپانی‌های تولیدکننده تجهیزات گیمینگ است و به خصوص ماوس‌های این شرکت همواره مورد توجه گیمرها بوده است. Razer پیشرفته‌ترین ماوس گیمینگ خود را با نام Ouroboros با فناوری بی‌سیم، دقت خارق‌العاده 8200dpi و قابلیت شخصی‌سازی برای راحتی کاربر عرضه نموده است که در ادامه این مقاله به ان خواهیم پرداخت.

معرفی ماوس گیمینگ ریزر (Razer) مدل Ouroboros

همچون ماوس‌های دیگر ریزر که نام آنها از مارهای افسانه‌ای گرفته شده، Ouroboros نیز نام یک مار افسانه‌ای است که در تصاویر دم خود را گاز گرفته و شاید به دلیل فرم‌پذیری این ماوس این نام انتخاب شده است. طراحی این ماوس قابلیت استفاده توسط دست راست‌ها و دست چپ‌ها را دارد. پنل کناره ماوس ریزر که محل قرارگیری انگشت شست شماست می‌تواند با نمونه دیگری که در جعبه موجود است برای راحتی کاربر تعویض گردد و با قرار دادن آن در سمت راست برای چپ دست‌ها ایده‌آل می‌شود. بخشی از موس که کف دست قرار می‌گیرد، قابل تنظیم است و می‌توان آن را در هر زاویه‌ای قرار داد. پنل پشتی آن هم تاشو و جمع‌شدنی است و لذا می‌تواند در سه موقعیت مختلف قرار گیرد تا بهترین ارگونومی برای ساعت‌های طولانی بازی فراهم گردد. Ouroboros می‌تواند هم به صورت باسیم و هم بی‌سیم با تاخیر کمتر از 1 میلی ثانیه عمل کند، در حالت بیسیم تحت فرکانس 1000 هرتز عمل می‌کند که تاخیر را به حداقل رسانده و اطمینان کافی از ترجمه آنی حرکات دست را به شما می دهد. همچنین با دو سنسور 4G می‌تواند دقتی تا 8200dpi داشته باشد که در ماوس‌های گیمینگ دیگر نایاب است و می‌تواند خودش را بر روی هر سطحی کالیبره کند. برای تنظیم dpi درون بازی می‌توانید از دکمه‌های مخصوص قرار گرفته شده روی ماوس کمک بگیرید؛ این عمل وقتی بسیار کارآمد است که بخواهید به طور مثال در بازی از اسلحه‌ای مانند M4 به یک اسنایپر سوییچ کنید و دقت خود را بالا ببرید. شما 11 دکمه در اختیار دارید، دکمه‌های اضافه این ماوس ریزر را می‌توانید توسط برنامه مخصوص آن به عملکردهای مختلف اختصاص داده و با استفاده از برنامه Razer Synapse به فضای ابری ریزر بفرستید تا در تمامی گیم‌نت‌ها قابل دسترسی باشد. نیروی لازم برای تمامی این قابلیت‌ها توسط یک باتری معمولی AA تامین می‌گردد که قابلیت 12 ساعت بازی را دارد.

ابعاد ماوس گیمینگ ریزر (Razer) مدل Ouroboros

طول: 122 میلیمتر در کوتاه ترین حالت و 134 میلیمتر در بلندترین حالت عرض: 65 میلیمتر ارتفاع: 39 میلیمتر وزن: 135 گرم (با باتری) همچنین می‌توانید جزئیات بیشتری را در صفحه ماوس Ouroboros ریزر مطالعه و از آخرین قیمت و نحوه تهیه آن اطلاع حاصل نمایید.

انتشار: 19 آبان 1396 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 70

به "معرفی ماوس گیمینگ ریزر (Razer) مدل Ouroboros" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی ماوس گیمینگ ریزر (Razer) مدل Ouroboros" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ماوس گیمینگ ریزر (Razer) مدل Ouroboros"

1 دیدگاه

عبلس 23 اردیبهشت 1401

سلام من این مدل موس را دارم اما طریقه تعویض باتری آنرا نمیدانم لطفآ راهنمایی بغرمایید، ممنون

پاسخ به عبلس
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید