بررسی ماوس بی سیم سوینتک Soyntec Mouse Inpput R520

به گزارش کالارنا، ماوس بی سیم سوینتک (Soyntec Wireless Mouse) مدل Inpput R520 از فناوری بی سیم با برد 10 متر استفاده می‌کند. دقت بسیار بالای 1600DPI این ماوس نرم‌ترین حرکات را ممکن می‌سازد. دریافت‌کننده بسیار کوچک آن می‌تواند در داخل ماوس یا حتی بر روی لپ تاپ نگهداری شود تا حمل و نقل ماوس سوینتک بسیار آسان گردد. در ادامه به بررسی این ماوس خواهیم پرداخت.

بررسی ماوس بی سیم سوینتک Soyntec Mouse Inpput R520

طراحان نوت‌بوک‌ها و نت‌بوک ها همواره سعی می‌نمایند تا بخش Track pad محصول خود را که نقش موس را ایفا می‌نماید، بزرگ و راحت طراحی کنند. اما آنها هرقدر هم تلاش کنند، باز هم یک ماوس ساده، کارکرد بسیار آسانتری از یک Track pad دارد. در Track pad شما دکمه چپ و راست را در اختیار دارید، می‌توانید Scroll کرده و اگر تولیدکننده لپ‌تاپ اجازه داده باشد، می‌توانید با حرکت چند انگشت روی آن دستورات مختلف را اجرا نمایید. اما همچنان برای عمل Back و Forward دکمه اختصاصی در اختیار ندارید (البته به جز دکمه‌های میان بر صفحه‌کلید است) و باز هم باید انگشت خود را روی صفحه حرکت دهید. خوب بهترین راه حل برای این موضوع خرید یک ماوس است. از آنجا که لپ‌تاپ یک وسیله همراه است و ممکن است در جاهایی غیر از روی میز از آن استفاده گردد، باید یک ماوس با انعطاف‌پذیری بالا تهیه گردد که در این میان، ماوس های بی سیم جزو بهترین گزینه‌ها می‌باشند. ماوس بی سیم INPPUT R520 شرکت اسپانیایی سوینتک (Soyntec) یک محصول با ابعاد متوسط می‌باشد که می‌توان گفت بیشتر برای دارندگان نوت‌بوک‌ها مفید خواهد بود. این ماوس در هفت رنگ متنوع تولید شده و از بابت هماهنگ بودن رنگ آن با دیگر لوازمتان مشکلی نخواهید داشت

طراحی و کارایی ماوس سوینتک

طراحی ماوس ممکن است در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد، ولی به واقع این نوع طراحی کاملاً برای راست دستان هماهنگ شده است و انگشتان دست به خوبی روی دکمه‌های اصلی و اطراف آن قرار می‌گیرند. روکش بدنه آن نیز به نحوی است که مانع از تعرق دست می‌گردد. ابعاد این ماوس در مقایسه با دیگر ماوس های معمول دسکتاپی تا حدودی کوچکتر است و اگر یک کاربر حرفه‌ای دسکتاپ با دستان متوسط و بزرگ باشید ممکن است یک ماوس دسکتاپی بزرگتر را ترجیح دهید. در کنار ابعاد مناسب، وزن کم نیز باعث می‌گردد تا این موس برای دارندگان لپ‌تاپ ایده‌ال باشد. در میان دو دکمه بزرگ راست و چپ، Scroll روان ماوس قرار دارد و در بالای آن نیز دکمه DPI برای تغییر دقت ماوس بین دو حالت 800 و 1600 نقطه در اینچ قرار گرفته است. در سمت چپ بدنه نیز دو دکمه Back و Forward قرار دارند. انرژی مورد نیاز این موس (Mouse) توسط یک باتری قلمی AA تأمین می‌گردد و در زیر درپوش، محلی برای قرارگیری گیرنده کوچک ماوس در نظر گرفته شده تا در زمان حمل و نقل آن را گم نکنید. راه‌اندازی این ماوس به نصب درایور نیاز ندارد و تنها کافی است گیرنده را به یکی از پورت‌های USB سیستم متصل نمایید. این ماوس فاقد دکمه روشن و خاموش می‌باشد، اما خوشبختانه خود ماوس پس از 15 دقیقه بیکاری سنسور آن را غیرفعال می‌نماید تا در توان مصرفی صرفه‌جویی گردد (مانند محصولات لاجیتک). همچنین این ماوس تنها زمانی روشن می‌شود که گیرنده آن به کامپیوتر یا نوت‌بوک متصل باشد. در نتیجه از نظر اتمام زود هنگام باطری به مشکل بر نخواهید خورد. برای عدم ایجاد تداخل در کار ماوس (که از فرکانس 2/4 گیگاهرتز استفاده می‌کند) 32 کانال در نظر گرفته شده و به طور خودکار بهترین کانال انتخاب می‌گردد. همچنین دارندگان لپ تاپ ها می‌توانند از این بابت خوشحال باشند که در زمان قرارگیری لپ‌تاپ روی پایشان، می‌توانند موس سوینتک را حتی روی پارچه شلوار خود نیز حرکت داده و از آن به راحتی استفاده نمایند!

انتشار: 21 آبان 1396 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 223

به "بررسی ماوس بی سیم سوینتک Soyntec Mouse Inpput R520" امتیاز دهید

1 کاربر به "بررسی ماوس بی سیم سوینتک Soyntec Mouse Inpput R520" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی ماوس بی سیم سوینتک Soyntec Mouse Inpput R520"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید