آشنایی با بهترین جاذبه های بانکوک

به گزارش کالارنا، بانکوک (Bangkok) یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند است که برای هر نوع سن و سلیقه‌ای جاذبه‌ای دارد. شهر بانکوک در سال 2016 توانسته مقام پرگردشگرترین شهر جهان را کسب کند.

آشنایی با بهترین جاذبه های بانکوک

شهر سوخته یا شهر تاریخی آیوتایا (Ayutthaya)

در تور بانکوک می‌توانید در شهری هستید که پر از جاذبه‌های تاریخی است. این شهر در فاصله 76 کیلومتری شهر بانکوک قرار گرفته و در قرن 17 میلادی یکی از ثروتمندترین شهرهای آسیا بوده و حدود 417 سال پایتخت تابلند بوده. در سال 1767 ارتش برمه به این شهر حمله کرد و آن را تخریب کرده و بخش های زیادی را نیز سوزاندند. در حال حاضر تنها خرابه‌هایی از این شهر باقی مانده و برخی از معابد این شهر و مجسمه‌های بودا که آثاری از آنها به جای مانده، جاهای دیدنی بانکوک به شمار می‌روند و سالانه گردشگران زیادی با تور بانکوک به بازدید این جاذبه می‌آیند.

بازار شناور بانکوک

یکی از جاذبه های گردشگری بانکوک ، بازار های شناور است که مشهورترین این بازارها در فاصله یک ساعته از شهر بانکوک قرار گرفته است . با سر زدن به این بازار میتوانید از قایق های کوچکی که روی آب شناور هستند، سبزی و میوه های تازه ، غذاهای محلی تایلندی ، کارهای دستی تایلند و گل تازه را خریداری کنید. بازار شناور یکی از جاهای دیدنی بانکوک است که معمولا گردشگران تور بانکوک به بازدید این جاذبه می‌روند.

معبد بودای خوابیده یا وات فو در بانکوک

قدیمی ترین معبد بانکوک است که در جنوب قصر بزرگ بانکوک قرار گرفته است . در گذشته این معبد دارای داروخانه بوده و معبدی بوده که افراد برای درمان به آن مراجعه می کرده اند. در این معبد مجسمه بزرگی از بودا قرار گرفته است که به بودای خوابیده معروف است . اگر قصد بازدید از این معبد را دارید، میتوانید از ماساژتایلندی و سنتی که در این معبد انجام میشود نیز استفاده کنید. این معبد یکی از مکان‌های دیدنی بانکوک می‌باشد که سالیانه گردشگران زیادی را با تور بانکوک به سوی خود جذب می‌کنند.

کاخ بزرگ بانکوک 

یکی از زیباترین جاهای دیدنی تور بانکوک، کاخ بزرگ بانکوک با گراند پالاس است که با معماری بینظیر و خاص خود در مرکز شهر بانکوک واقع شده است . این کاخ در سال 1782 ساخته شده است و برای مدت طولانی به عنوان کاخ سلطنتی مورد استفاده قرار گرفته است و در حال حاضر نیز در برخی از مراسم های رسمی مورد استفاده قرار میگیرد .یکی از مشهورترین بخش های کاخ بزرگ بانکوک، معبد بودای زمردین یا وات پراکائو است که از دیدنی ترین قسمت های گراند پالاس است. اگر قصد بازدید از کاخ بزرگ بانکوک را دارید به خاطر داشته باشید که حتما باید لباس مناسب برتن داشته باشید برای آقایان پیراهن آستین بلند و شلوار بلند و کفش و برای خانم ها دامن بلند که تا مچ پا را بپوشاند.

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 148

به "آشنایی با بهترین جاذبه های بانکوک" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با بهترین جاذبه های بانکوک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین جاذبه های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید