خبر خوش برای استقلالی ها ؛ جدایی ستاره استقلال منتفی شد

به گزارش کالارنا، با خرید آخرین سهمیه به جای مانده از بازیکن خارجی آپوئل، پیوستن کوین یامگا به این تیم قبرسی منتفی شد.

خبر خوش برای استقلالی ها ؛ جدایی ستاره استقلال منتفی شد

به گزارش خبرنگاران، طی هفته گذشته اخبار ضد و نقیضی درخصوص علاقه باشگاه آپوئل نیکوزیا قبرس به کوین یامگا، وینگر فرانسوی استقلال منتشر شد که این مسئله نگرانی طرفداران آبی پوش را بابت احتمال جدایی این بازیکن موثر در پی داشت.

رسانه سوپر اسپورت FM قبرس در خبرهایی از تماس باشگاه آپوئل با مدیربرنامه های یامگا اطلاع داد و حتی مدعی شد که ساپینتو شخصا با وینگر فرانسوی در ارتباط بوده تا بتواند او را به قبرس بیاورد. این سایت خبری از کار ساخت استقلال برای حفظ وینگر فرانسوی اطلاع داده بود.

با این حال، آپوئل در بازار جابجایی فعال ظاهر شد و چند بازیکن را به خدمت گرفت. ویلسون ادواردو، جیانیس فتفتزیدیس، فواز عبداللهی، آندریاس کارامانولیس و... را به خدمت گرفت و امروز عصر نیز توافقات با فرناندز تومانه، مهاجم پرتغالی صورت گرفت و او به صورت رسمی به آپوئل پیوست.

بدین ترتیب با پیوستن تومانه به آپوئل، ظرفیت بازیکنان خارجی این تیم در لیست A تکمیل شد.

رسانه سوپر اسپورت FM در این خصوص نوشته است: در آپوئل، سهمیه بازیکنان خارجی در لیست A و اصلی تیم پر شده است، چرا که فرناندز تومانه قرار است جانشین الفردو بن گردد که به علت مصدومیت، مدت زمان طولانی از میادین به دور خواهد بود.

این رسانه در ادامه نوشته است: با وجود پر شدن سهمیه بازیکنان خارجی در لیست اصلی، اما جابجایی تیم ساپینتو به خاتمه نرسیده است و مدیران باشگاه برای تقویت تیم خود، در پی فوتبالیست های قبرسی هستند. با این حال، ساپینتو در پی جذب بازیکنان جوان خارجی زیر 23 سال برای قرار گرفتن در لیست B آپوئل است و او، بعضی بازیکنان بازار پرتغال را زیر نظر گرفته است.

بدین ترتیب می توان گفت که جدایی کوین یامگا از استقلال و پیوستن به آپوئل منتفی شده و این بازیکن فصل بعد را نیز با آبی پوشان ادامه خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 تیر 1402 بروزرسانی: 8 تیر 1402 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2529

به "خبر خوش برای استقلالی ها ؛ جدایی ستاره استقلال منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای استقلالی ها ؛ جدایی ستاره استقلال منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید