خرید لپ تاپ (Laptop) و چند نکته

به گزارش کالارنا، بیشتر مردم ترجیح می‌دهند با اطلاعات کامل و شناخت درست قدم به بازار بگذارند و دقیقا همان وسیله‌ای را خریداری کنند که برایشان ساخته شده. نکات زیر هنگام خریدن لپ تاپ (Laptop) به شما کمک خواهد نمود.

خرید لپ تاپ (Laptop) و چند نکته

طراحی لپ تاپ (Laptop)

شما هم احتمالا با من هم عقیده هستید که مهم‌ترین نکته در انتخاب یک Laptop طراحی آن است. شما همواره دوست دارید لپ تاپی خریداری کنید که هم زیبا و هم با قدرت باشد. برای این امر پیشنهاد می کنیم از مدل‌هایی استفاده نمایید که در آنها از فلز استفاده شده باشد. برای مثال لپ تاپ Dell XPS 13 از جنس آلومینیوم و کربن ساخته شده و طراحی بسیار زیبایی دارد. همین مورد باعث مقاومت بالا و زیبایی آن شده است. همچنین کلید لپ تاپ دارای چراغ باشد زیرا به شما در شرایطی که نور زیادی در اختیار ندارید، بسیار کمک خواهد نمود.

صفحه نمایش لپ تاپ (Laptop)

علاوه بر اینکه باید به سایز صفحه نمایش با توجه به نیاز خود توجه کنید این نکته را نیز در نظر داشته بگیرید که کیفیت و رزولوشن صفحه نیز از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. برای مثال یک کیفیت 900×1600 به مراتب بهتر از 768×1399 است زیرا جزییات بیشتری را می‌توانید در آن مشاهده کنید.

پورت های مناسب در لپ تاپ (Laptop)

از نکات دیگری که باید به آن توجه داشت پورت‌ها و ورودی‌هایی است که روی لپ تاپ شما نصب شده‌اند. برخی شرکت‌ها برای اینکه مدل‌هایی با طراحی نازک‌تر داشته باشند، تعدادی از این پورت‌های موردنیاز را نصب نمی‌کنند. در این مورد هم باید به کاری که قصد دارید انجام دهید، دقت کنید. به عنوان مثال اگر لپ تاپ خود را برای ارایه پروژه‌ای نیاز دارید، باید توجه داشته باشید که ورودی VGA یا HDMI برای اتصال به ویدئوپروژکتور داشته باشد.

عمر باتری لپ تاپ (Laptop)

در حین خرید بیشتر وسایل الکترونیکی، ما به عمر باتری و مقدار شارژی که نگه می‌دارد با توجه به انتظاری که از آن ابزار داریم، توجه می‌نماییم. باتوجه به اینکه بیشتر لپ تاپ های جدید قابلیت تعویض باتری را ندارند، باید به عمر باتری آنها نیز توجه بیشتری داشته باشیم.

تاچ پد لپ تاپ (Laptop)

از مهم ترین بخش های یک لپ تاپ صفحه لمسی (Touch Pad) آن است که در بیشتر مواقع وقتی که شما ماوس در اختیار ندارید به کمک شما می‌آید. اخیرا شرکت‌های تولید‌کننده این صفحات را بدون دکمه ارائه می‌دهند تا طراحی خود را زیباتر جلوه دهند. کیفیت ساخت این تاچ پدها متفاوت است.

انتشار: 21 آبان 1396 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 249

به "خرید لپ تاپ (Laptop) و چند نکته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید لپ تاپ (Laptop) و چند نکته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید