قلعه کورن والیس پنانگ

به گزارش کالارنا، قلعه والس یکی از جاذبه‌های تاریخی عالی در تور مالزی است که در نزدیکی برج ساعت پنانگ قرار گرفته است. نام این قلعه از نام Marquis Charles Cornwallis گرفته شده  و در ساحل شمال شرقی پنانگ قرار گرفته است.

قلعه کورن والیس پنانگ

در داخل قلعه کورن والیس نمایشگاه هایی برپا می‌گردد. این قلعه در سال 1786 ساخته شده و به عنوان یک ساختار دفاعی در برابر دزدان دریایی، نیروهای Kedah و همچنین فرانسه در طول جنگ های ناپلئونی کاربرد داشت. این قلعه درابتدا برای نیروهای نظامی و سلطنتی ساخته شده بود. این قلعه بیشتر یک عملکرد اجرایی داشت تا یک عملکرد دفاعی. در تور مالزی به شما توصیه می‌کنیم بازدید از این قلعه را در برنامه سفر خود قرار بدهید.

این قلعه که مساحت 4490 فوت مربع را پوشش می دهد به عنوان یک مانع ساخته. این قلعه د رجایی بنا شده که Captain Francis در سال 1786 برای اولین قدم در آن گذاشت و بعد به طور تدریجی پنانگ را غیر مسکونی کرد و کنترل جزیره را از سلطان Kedah گرفت. او بعدها یک بند آزاد تاسیس نمود تا تجارت را از بریتانیایی ها که رقیب هلندی ها بودند بگیرد. تور مالزی فرصتی مناسب برای تفریح و بازدید از جاذبه‌هایی زیبا و دیدنی است.

در دورانی که Farquha فرماندار پنانگ بود این قلعه بازسازی شد و از آجر و سنگ و نیروی کار هندی برای بازسازی آن استفاده شد و این قلعه ی چوبی به یک قلعه ی سنگی تبدیل شد. شکل ستاره ی این قلعه به این نکته اشاره دارد که طراحی قلعه طوری بوده که شکل دفاعی خوبی در برابر آتش دشمنان داشته‌اند. در ورودی اصلی این قلعه یک مجشمه ی برنزی از کاپیتان Francis Light قرار گرفته‌اند. درداخل قلعه سلول زندان، سربازخانه و انبار به چشم می‌خورد. از نور چراغ بند زمانی برای علامت داددن به کشتی هایی که وارد بندر می شدند استفاده می شده است. یک کلیسای کوچک در جنوب غربی قلعه واقع شده که در سال 1799 ساخته شده‌اند.

انتشار: 6 دی 1396 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 303

به "قلعه کورن والیس پنانگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه کورن والیس پنانگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید