معرفی محصولات جدید ZAGG

به گزارش کالارنا، یکی از این برندهایی که محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می کند، شرکت ZAAG می‌باشد که در ساخت محصولات و فناوری‌های همراه فعالیت دارد، شرکت ZAAG سه هدست بی سیم از سری Caliber و کیبورد بیسم ZAGGkeys PRO را معرفی نمود است.

معرفی محصولات جدید ZAGG

یکی از این برندهایی که محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌کند، شرکت ZAGG می‌باشد که در ساخت محصولات و فناوری‌های همراه فعالیت دارد و جدیدترین محصولات خود را نیز در نمایشگاه IFA 2012 در معرض نمایش بازدید کنندگان قرار داده بود. این شرکت یک برند زیر مجموعه نیز دارد که هدست هایی تحت نام iFrogz را تولید می‌نماید و در نمایشگاه IFA 2012 سه هدست بی سیم از سری Caliber را معرفی نموده است. این سه هدست قابلیت فعالیت با کنسول‌های بازی مانند PS3، XBOX و محصولات اپل را دارا هستند. هدست Axiom و Stealth برای گیمرها با قیمت 79.99 و 59.99 دلار و هدست 7.1 کاناله Vanguard برای تماشای فیلم با قیمت 129.99 دلار در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده شد. البته از ماه اکتبر امکان خرید آنلاین هر سه هدست در سایت شرکت فراهم گردیده است. 

و اما یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت ZAAG که برای تبلت ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، کیبورد ZAGGkeys PRO می‌باشد. این کیبورد باریک و زیبا، به نور پس‌زمینه نیز مجهز گردیده تا در محیط‌های کم نور نیز بتوانید با تبلت خود به کار ادامه دهید. در کنار این محصول مدل ZAGGkeys PRO Plus نز قرار دارد که به طور اختصاصی برای آیپد اپل تولید می‌شوند و به ترتیب قیمتی برابر 99 و 129 دلار دارند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دو کیبورد، فاصله میان کلیدها است که می‌تواند در هنگام تایپ به کاربر کمک فراوانی کند.

کیبورد zagg zaggkeys pro plus

انتشار: 21 آبان 1396 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 213

به "معرفی محصولات جدید ZAGG" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی محصولات جدید ZAGG"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید