آشنایی با هتل دوسیت تانی بیچ ریزورت کرابی

به گزارش کالارنا، هتل دوسیت تانی بیچ ریزورت کرابی (Dusit Thani Krabi Beach Resort)، یکی از زیباترین هتل‌های 5 ستاره تور تایلند در شهر زیبای کرابی است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با هتل دوسیت تانی بیچ ریزورت کرابی

هتل دوسیت تانی بیچ ریزورت کرابی دارای دو استخر روباز با دسترسی مستقیم به ساحل است که شنا در آن ها بسیار دلچسب خواهد بود. مرکز تناسب اندام هتل مجهز است و آبگرم آن با خدمات ماساژ و درمان های بدن خستگی مهمانان را برطرف نموده و به تسکین عضلات و رهایی از تنش های روزانه کمک می کند. زمین تنیس برای علاقه مندان به این ورزش موجود است و در ساحل اختصاصی هتل امکان انجام فعالیت هایی چون غواصی، قایقرانی، ماهیگیری، والیبال ساحلی و انواع ورزش های آبی فراهم شده است. همچنین تنیس روی میز و دوچرخه سواری از دیگر فعالیت هایی است که برای تخلیه هیجان مهمانان مفید است.

رستوران Malati در هتل 5 ستاره دوسیت تانی تایلند، برای وعده شام طیف گسترده ای از غذا های هندی و تایلندی را برای اراه دارد و رستوران Mangosteen نیز در دو محیط داخلی و هوای آزاد با غذا های غربی و آسیائی از مسافران تور تایلند پذیرایی می‌کند.

این هتل 240 اتاق دارد که سوئیت‌ها با طرح‌ها و اندازه‌های متلف در اختیار گردشگران تور تایلند قرار می‌گیرند و اندزه های مختلف در این هتل لوکس 5 ستاره وجود دارد که با امکانات مدرن و به روز تجهیز شده است. فضای داخلی اتاق‌ها در این هتل به سبک تایلندی تزئین شده‌اند و در بالکن اختصاصی آن‌ها با مناظر گرمسیری روبرو می‌شوید. در واحدهای اقامتی این هتل می‌توان از اینترنت وای فای استفاده کرد و با امکانات موجود برای خود چای و قهوه تهیه نمود. دوسیت تانی به عنوان یکی از بهترین هتل های کرابی تجهیزاتی همچون تهویه مطبوع، حوله، دمپائی، اتو و میز اتو، حمام اختصاصی با وان و دوش جداگانه، لوازم بهداشتی، سشوار، میز کار، آب آشامیدنی، یخچال، گاوصندوق و تلویزیون ماهواره ای را در اتاق‌های خود قرار داده است.

کلوب کودکان با فعالیت های سرگرم کننده به پدر و مادر ها این امکان را می دهد تا بدون هیچ دغدغه ای بابت فرزندان خود به ساحل رفته و لذت ببرند. امکانات برگزاری میتینگ و سمینار و حتی ضیافت فراهم شده که برای مراجعه به فرودگاه می‌توان از شاتل هتل استفاده نمود و اگر بخواهید برای دوستان و آشنایان خود سوغاتی بخرید لزومی ندارد حتما از هتل خارج بشوید چرا که دوسیت تانی فروشگاهی بزرگ دارد.

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 161

به "آشنایی با هتل دوسیت تانی بیچ ریزورت کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل دوسیت تانی بیچ ریزورت کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید