اشنایی با هتل سنتارا گرند بیچ کرابی

به گزارش کالارنا، هتل سنتارا گرند بیچ کرابی (Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi)، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره لوکس در کشور تایلند است. اگر در سسفر خود به این کشور قصد دارید در هتلی که در نزدیکی ساحل قرار گرفته است، به شما توصیه می‌کنیم این هتل را برای اقات انتخاب نمایید.

اشنایی با هتل سنتارا گرند بیچ کرابی

سنتارا گرند بیچ به عنوان یکی از زیبا ترین هتل های کرابی دارای 192 اتاق، سوئیت و ویلا در میان باغ های سرسبز گرمسیری می باشد که با امکانات مدرن برای مهمانان تور تایلند تجهیز شده اند. در واحد های اقامتی هتل تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای موجود است و امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه فراهم شده است. مهمانان می توانند از اینترنت وای فای استفاده کنند و وسایل ارزشمند خود را در گاوصندوق اتاق قرار دهند. حمام اختصاصی موجود است و در بالکن اتاق می توان از تماشای مناظر زیبا و جذاب اطراف لذت برد. تهویه مطبوع، پنکه سقفی، روپوش، دمپائی، پرده خاموشی، لوازم بهداشتی، سشوار، میز کار، تلفن، یخچال و آب آشامیدنی از دیگر مواردی هستند که در واحد های لوکس هتل گنجانده شده است. در تور تایلند با انتخاب یک هتل مناسب برای اقامت خود در وقت و هزینه سفر خود صرفه جویی کنید.

هتل 5 ستاره سنتارا گرند بیچ کرابی برای مهمانان خود امکانات سرگرمی بسیاری تدارک دیده به طوری که آنان از بیرون رفتن برای تفریح بی نیاز باشند. مرکز تناسب اندام هتل دارای تجهیزات مدرن است و استفاده از آن برای کسانی که حتی در سفر نیز تمرین های روزانه را پیگیری می کنند ایده آل می باشد. شنا در استخر و یا استراحت بر روی صندلی های آفتابگیر لذت بخش است و مرکز آبگرم هتل با درمان های بدن، انواع ماساژ و با بهره گیری از متخصصان حرفه ای برای تسکین عضلات، رفع خستگی و بهبود گردش خون موثر است. همچنین امکان استفاده از سونا، اتاق بخار و جکوزی هم در این هتل برای گردشگران تور تایلند فراهم شده است.

در ساحل اختصاصی هتل، مهمانان می توانند از انواع ورزش های آبی چون غواصی، قایقرانی، موج سواری، جت اسکی و … لذت ببرند. کلوب کودکان نیز با انواع فعالیت های سرگرم کننده و خلاقانه پذیرای فرزندان دلبند شما خواهد بود. زمین بازی و استخر مخصوص برای بچه ها در نظر گرفته شده است. همچنین امکانات لازم برای برگزاری میتینگ، سمینار و ضیافت وجود دارد.

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 171

به "اشنایی با هتل سنتارا گرند بیچ کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشنایی با هتل سنتارا گرند بیچ کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید