پارک طبیعت فیل تایلند

به گزارش کالارنا، پارک طبیعت فیل تایلند، جاذبه‌ای زیبا در تور تایلند برای هر کسی است که به حیوانات علاقه دارند. پارک طبیعت فیل پناهگاهی برای فیل ها در منطقه مای تائنگ، استان چیانگ مای، در شمال تایلند، می‌باشد.

پارک طبیعت فیل تایلند

پارک طبیعت فیل در تایلند پناهگاهی برای فیل هایی است که از سیرک ها و شکارچیان جان به در برده اند و اکنون قرار است در آرامش به زندگی خود ادامه دهند و روزهای سخت را از یاد ببرند. این پارک بر اساس مدل کسب و کاری فعالیت می کند که در آن از گردشگران تور تایلند پول گرفته می شود و برای حیوانات خرج می شود. گردشگران می توانند در این پارک تجربه نگهداری داوطلبانه از فیل ها را داشته باشند.

پارک طبیعت فیل توسط لک چایلرت آغاز به کار کرد. لک چایلرت در سال 1996 بر روی محافظت از فیل ها کار می کرد. در سال 1989 با ممنوعیت فروش عاج، فیل های رها شده برای استفاده در صنعت توریستی و یا برای گدایی در شهرها به کار می رفتند. در آن سال ها دولت تایلند نیز به دنبال ترویج صنعت توریسم در استان چیانگ مای می‌باشد. در واقع گردشگری بزرگترین منبع درآمد این استان می‌باشد. در تور تایلند به شما توصیه می‌کنیم حداقل یک روز از سفر خود را در شهر چیانگ مای سپری کنید.

در سال 1998، لک چایلرت به همراه سازمانی به نام تور سبز محلی توریستی را در شمال چیانگ مای برای حفاظت از فیل ها درنظر گرفتند. در این مکان محلی را به طور خاص برای فیل های آسیب دیده در نظر گرفتند که به بهشت فیل ها مشهور بود. هدف مووسان پارک طبیعت فیل ها حفاظت از این موجودات و فراهم کردن یک زندگی خوب برای آنها است.

در ابتدای فعالیت این پارک، روزانه فیل ها نمایش هایی اجرا می‌کردند. اما با گذشت زمان سبک کار پارک تغییر یافت و دیگر نمایشی در آن اجرا نشد. امروزه مدل کار پارک بر داوطلب شدن گردشگران و گرفتن پول از آنها استوار است. گردشگران می توانند تا یک ماه در پارک اقامت کنند و با پرداخت پول از فیل ها مراقبت کنند. هر روز صبح با غرش فیل ها کار از تمیز کردن آنها آغاز می‌گردد و با غذا دادن، حمام کردن، قدم زدن با فیل ها و تخلیه غذا در انبارها ادامه می‌یابد.

انتشار: 6 دی 1396 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 306

به "پارک طبیعت فیل تایلند" امتیاز دهید

2 کاربر به "پارک طبیعت فیل تایلند" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک طبیعت فیل تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید