بررسی ماوس توس فراسو (Farassoo Tous Mouse) مدل FLM-3180

به گزارش کالارنا، بازی‌خورها (Gamers) افرادی می‌باشند که در انجام بازی‌ها به بهترین نحو عمل نموده و اشتباهات خود را به حداقل می‌رسانند. به همین خاطر هم گیمرهای حرفه‌ای وسایلی همچون ماوس و کیبورد های مخصوص بازی را برای اجرای بازی انتخاب می‌نمایند. ماوس توس فراسو (Farassoo Tous Mouse) مدل FLM-3180 از بهترین های این بازار محسوب می‌شود.

بررسی ماوس توس فراسو (Farassoo Tous Mouse) مدل FLM-3180

بازی‌خورها (Gamers) افرادی هستند که در انجام بازی‌ها به بهترین نحو عمل کرده و اشتباهات خود را به حداقل می‌رسانند. به همین دلیل هم گیمرهای حرفه‌ای وسایلی همچون ماوس و کیبورد های مخصوص بازی را برای اجرای بازی انتخاب می‌کنند که کارایی آنها را به حداکثر برسانند. البته تجهیزات و وسایل جانبی مخصوص گیمرها و بازی‌ها قیمت بالایی داشته و گیمرها ناچارند هزینه‌های بسیاری را صرف تهیه آنها بنمایند. شرکت فراسو (Farassoo) هم که بخش قابل توجهی از بازار ماوس (Mouse) و صفحه کلید (keyboard) ایران را در دست دارد، چند مدل ماوس و کیبورد مناسب را برای بازیخورها آماده کرده است که در نوع خود محصولات قابل توجهی می‌باشد. ماوس توس فراسو مدل FLM-3180 از جمله محصولاتی است که در نگاه اول ظاهر آن شما را جذب خواهد نمود. ماوس Farassoo Tous Mouse برای افراد راست دست طراحی شده است و به خوبی در یک دست متوسط جای می‌گیرد. سنسور آن از نوع لیزری و با حداکثر دقت 3200DPI است. جالب است بدانید که می‌توان از این ماوس بر روی سطوح شیشه‌ای و براق نیز استفاده نمود. سایز دکمه‌های اصلی مناسب و تا حدودی بزرگتر از ماوس‌های معمولی می‌باشد. اسکرول (Scroll) هم مقداری بزرگتر از Scroll در ماوس‌های معمولی است و به نرمی می‌چرخد. تابش نور کم‌رنگ بنفشی در زیر آن نیز جلوه خوبی به آن داده است.

در بالای Scroll یک دکمه مثلی قرار دارد که دقت ماوس را بین سه مقدار 1000، 1800 و 3200 DPI تغییر می‌دهد. محل قرارگیری انگشت شست کمی تو رفتگی دارد و دو دکمه نیز در این محل قرار داده شده‌اند. محل قرارگرفتن این دکمه‌ها کمی بالاتر از انگشت شست می‌باشد، به همین دلیل استفاده از آن ممکن است کمی سرعت عمل شما را بگیرد. محل قرارگرفتن انگشت شست و سطح روی ماوس از پلاستیک مات و ضدعرق پوشانده شده است، به همین دلیل در زمان استفاده کف دست اصلاً عرق نمی‌نماید. اتصال ماوس به کامپیوتر به وسیله پورت USB نسخه دو صورت می‌گیرد. شاید در این ماوس خبری از دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی و سیستمی برای تغییر وزن ماوس وجود نداشته باشد، اما نکته مهم در این ماوس قیمت بسیار مناسب آن است که باعث می‌گردد کسانی که به دنبال وسایل مخصوص بازی می‌باشند و تمایلی به صرف هزینه زیاد ندارند، جذب این محصول شوند. مزایا: قیمت مناسب، طراحی ارگونومیک مناسب، ابعاد به نسبت بزرگتر Scroll معایب: فشار بيش از حد برای استفاده از دکمه‌های کناری، وجود تنها سه دقت قابل انتخاب

انتشار: 21 آبان 1396 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 243

به "بررسی ماوس توس فراسو (Farassoo Tous Mouse) مدل FLM-3180" امتیاز دهید

1 کاربر به "بررسی ماوس توس فراسو (Farassoo Tous Mouse) مدل FLM-3180" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی ماوس توس فراسو (Farassoo Tous Mouse) مدل FLM-3180"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید