هتل نیمانورادی، که صامت (Nimmanoradee Resort, Koh Samet) تایلند

به گزارش کالارنا، برای آنها که به بانکوک سفر کرده اند سر زدن به جزیره صامت آسان است جزیره ای که برخلاف اسمش آنچنان ساکت نیست و به مهمانی های آخر هفته اش مشهور است.

هتل نیمانورادی، که صامت (Nimmanoradee Resort, Koh Samet) تایلند

جزیره صامت، واقع در سواحل شرقی تایلند که با کشتی تنها 4 ساعت از بانکوک فاصله دارد، به مهمانی های آخر هفته اش مشهور است. اما مهمانی در این جزیره به راستی چیزی فراتر از خوردن و نوشیدن و صدای بلند موسیقی برای ارائه دارد. سواحل مملو از شن های سفید برای عکس گرفتن بی نظیر هستند؛ همچنین، خلیج هایی که یکی پس از دیگری در امتداد سواحل شرقی صامت قرار گرفته اند، جلوه ی خاصی به این جزیره بخشیده اند. همین طور که به طرف جنوب جزیره حرکت می کنید، خواهید دید که به تدریج سر و صداها کاهش می یابند و فضا آرامتر می شود. بالاخره به جنوبی ترین قسمت جزیره می رسید که همان اقامتگاه نیمانورادی می باشد.

کلبه های چوبی که بر فراز صخره های مستحکم و در میان درختان پراکنده واقع شده اند، به همراه چشم انداز زیبای دریا و سواحل شنی خصوصی که در یک قدمی تان هستند و برای گردشگران تور بانکوک در نظر گرفته شده اند، قطعا تعطیلات فوق العاده ای را پیش رویتان قرار می دهند. قایق های پارویی، استخر شنا و صندلی های مخصوص حمام آفتاب در همه جا به چشم می خورند. اتاق ها با نور طبیعی و مبلمان شیک با طراحی خوشایند، تزئین شده اند. نرخ اتاق در جزیره ی صامت، در طول هفته بسیار پایین تر از آخر هفته ها خواهد بود. قیمت کلبه دو خوابه از 58 یورو به ازای هر شب شروع می شود.

انتشار: 28 آبان 1396 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 288

به "هتل نیمانورادی، که صامت (Nimmanoradee Resort, Koh Samet) تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل نیمانورادی، که صامت (Nimmanoradee Resort, Koh Samet) تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید