تبلت های برتر بهار 2012 (tablet) بخش اول

به گزارش کالارنا، این نگارش در سه بخش تهیه شده است و شما در حال مطالعه بخش اول هستید تبلت ها ارتقاء قابل توجهی را نسبت به سال گذشته پیدا کرده‌اند، یکی از نمونه‌ها تبلت HP TouchPad بود که به سرعت وارد بازار شد، همچنین آمازون (Amazon) که مستقیما با اپل (Apple) در حال رقابت بود هم در این ماجرا کوتاهی نکرده. اما بعضی چیزها هیچ وقت عوض نمی‌شوند، آیپدِ اپل (Apple iPad) هنوز حرف اول را می‌زند. آیپد (iPad) امکاناتی را ارائه نموده که هیچ تبلتی هنوز حتی نتوانسته نزدیک آن بشود، اما با وجود اینها، بازار تبلت (Tablet) هنوز رقابت خود را دارد، در اینجا به 9 تبلتی که در نیمه اول ۲۰۱۲ به بازار وارد می‌شود پرداخته و آنها را معرفی می نماییم.

تبلت های برتر بهار 2012 (tablet) بخش اول

تبلت ترنسفورمر پد اینفینیتی ایسوس (asus transformer pad infinity)

تبلت (Tablet) اول که بسیار نام آشناست ایسوس (Asus) است، به همراه یکی از بهترین امکانات، یعنی تبدیل از تبلت به نوت بوک که چشم همه را به خود خیره کرده، به زودی وارد بازار خواهد شد، بدنه تبلت Asus از جنس Metalic Spun و به ضخامت 8.5mm به همراه سیستم عامل اندروید 4‪.‬0 بستنی حصیری (Ice Cream Sandwich) است. نقطه قوت این تبلت را می‌توان به شبکه LTE radio و 10 ساعت عمر باطری بیان کرد همچنین این تبلت 10‪.‬1 اینچی است، از صفحه نمایش Super IPS‪+‬ بهره برده و رزولوشن آن 1920x1200 پیکسل است. اینفینیتی ایسوس قرار است در دو مدل به بازار عرضه شود. مدل وای فای (Wifi) آن که دارای پردازنده چهار هسته ای Tegra 3 شرکت انویدیا  (Nvidia) است و مدل LTE که از پردازنده دو هسته ای 1.4 گیگاهرتزی کوالکوم Snapdragon S4 بهره می‌برد. هر دوی این مدل‌ها با سیستم عامل اندروید 4‪.‬0 بستنی حصیری (Ice Cream Sandwich) ارائه می‌شوند.

تبلت ترنسفورمر پد اینفینیتی ایسوس (asus transformer pad infinity)

از دیگر مشخصات تبلت ایسوس می‌توان به دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی و دوربین عقب 8 مگاپیکسلی، وای‌فای 802‪.‬11 b‪/‬g‪/‬n و بلوتوث 4‪.‬0 اشاره کرد. Infinity ایسوس قرار است با ظرفیت های 16، 32 و 64 گیگابایتی وارد بازار گردد.

تبلت سامسونگ گالاکسی تب 2 (Samsung Galaxy Tab 2)

تبلت سامسونگ گالاکسی تب 2 (Samsung Galaxy Tab 2) که در ماه February رونمایی شد از 7 اینچ صفحه نمایش و پردازشگر 2 هسته ای 1GHz به همراه اندروید 4.0 از جمله بهترین تبلت ها محسوب می‌گردد. در کل میشه بیان کرد که تبلت سامسونگ گالاکسی تب 2 نسبتا برای همه سلیقه‌ها چه از لحاظ اندازه و زیبایی گزینه مناسبی است. رزولوشن صفحه نمایش Galaxy Tab 2 Samsung معادل 1024x600 پیکسل بوده، ضخامت این تبلت تنها 1.5 سانتیمتر است. تبلت سامسونگ Galaxy Tab 2 مجهز به دوربین 3‌مگاپیکسلی در پشت و همچنین دوربین VGA در جلوی دستگاه است ولی در کنار دوربین‌ها فلش LED وجود ندارد. Samsung Galaxy Tab 2 از دیگر مشخصات تبلت تازه سامسونگ می‌توان به Bluetooth 3.0، A-GPS، Wi-Fi و 3G انتخابی اشاره نمود. شما می‌توانید از بین دو مدل 16 و 32 گیگابایتی این تبلت یکی را انتخاب کنید. البته نگران کم بودن حافظه تبلت نباشید چراکه اسلات Micro SD در کناره دستگاه برای افزایش حافظه تعبیه شده است. این تبلت دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است.

تبلت-موبایل ایسوس پدفون (Asus PadFone)

تبلت پدفون شبیه تبلت مدل (لپ تاپ) Asus است اما با کمی تغییر. این مدل که Asus PadFone نام دارد،مشخصات اصلی تبلت پدفون ایسوس (Asus PadFone) به این شرح است : دوربین 8 مگاپیکسل با توان فیلم‌برداری در کیفیت 1080p ، به همراه داشتن قلم الکترونیک ، پردازنده دو هسته‌ای کوالکو 1.5GHz Snapdragon به همراه پردازشگر گرافیکی Adreno 225 و سیستم عامل اندروید 4.0 تبلت-موبایل ایسوس پدفون (Asus Padfone)

انتشار: 22 آبان 1396 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 261

به "تبلت های برتر بهار 2012 (tablet) بخش اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت های برتر بهار 2012 (tablet) بخش اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید