تبلت های برتر بهار 2012 (tablet) بخش سوم

به گزارش کالارنا، این نگارش در سه بخش تهیه شده است و شما در حال مطالعه بخش سوم هستید در این بخش به معرفی سه تبلت دیگر خواهیم پرداخت این تبلت ها شامل : تبلت توشیبا Toshiba Excite LE 10.1 ،آیپد جدید نسل سوم (New iPad) و تبلت نکسوس (Nexus Tablet) می‌باشند.

تبلت های برتر بهار 2012 (tablet) بخش سوم

تبلت توشیبا Toshiba Excite LE 10.1

اگر شما از جمله کسانی هستید که به تبلت های باریک و بسیار سبک اندرویدی علاقمند هستید. تبلت توشیبا Excite X10 هم‌اکنون رکورد‌دار بازار به حساب می‌آید. تبلت جدید توشیبا با ضخامت 0.76 سانتیمتر و وزن 544 گرم محصولات ده اینچی موجود در بازار را به چالش کشیده است. با طراحی زیبا و بدنه‌ای از آلیاژ منیزیم و محافظ نمایشگر گوریلا گلاس (Corning® Gorilla® Glass). توشیبا می‌گوید تبلت Excite LE 10.1 به سرعت محبوب خواهد شد. دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی و دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 1080P است. نمایشگر 10.1 اینچی دارای رزولوشن 1280x800 است و پردازشگر Excite X10 از نوع 1.2GHz دو هسته‌ای ساخت Texas Instruments بوده و با یک گیگابایت رم وارد بازار می‌گردد تبلت توشیبا Excite 10 LE همچنین مجهز به پورت USB و HDMI و همچنین اسلات MicroSD برای افزایش فضای حافظه است و البته وروردی هدفون نیز فراموش نشده است. تبلت توشیبا قرار است مجهز به سیستم عامل اندروید 4.0 باشد. البته توشیبا در ابتدا این تبلت را با سیستم عامل اندروید نسخه 3.2 وارد بازار می‌کند. ولی اعلام نموده به زودی آن را به اندروید نسخه 4.0 بروزرسانی خواهد نمود.

آیپد جدید نسل سوم (New iPad)

تبلت جدید شرکت اپل آن قدر فوق العاده است که حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. تبلتِ آیپد جدید (New iPad) با صفحه نمایش رتینا (retina display) با وضوحی برابر با ۲۰۴۸×۱۵۳۶ پیکسل (نسبت تصویر ۴:۳) دست همه تبلت ها را از پشت بسته است. این رزلوشن ۴ برابر رزلوشن iPad 2 و ۱٫۵ برابر تلویزیون های HDTV می‌باشد. تپلت جدید اپل مجهز به شبکه ۴G LTE Radio می‌باشد که اجازه انتقال سریع داده را به کاربر می‌دهد. همچنین پردازنده دو هسته‌ای A5X با گرافیک چهار هسته‌ای ، دوربین iSight با 5 مگاپیکسل و توان فیلمبرداری Full HD 1080p ، تبدیل گفتار به نوشتار با سیری (Siri) و سیستم عامل جدید iOS 5.1 همگی از ویژگی های هیجان انگیز نسل سوم آیپد هستند. در حالت عادی تبلت نسل سوم آیپد تا ۱۰ ساعت و در حالت اتصال به شبکه ۴G حدود ۹ ساعت دوام شارژ دارد که بسیار مناسب به نظر می‌رسد. اپل از باطری ۴۲.۵ وات بر ساعت lithium-polymer در آیپد جدید استفاده کرده است.

تبلت نکسوس (Nexus Tablet)

تبلت Asus’s Nexus Tablet از دیگر تبلت های محبوب کاربران اندروید است، که اگر شایعات کنونی حقیقت داشته باشد، می‌توان گفت گوگل برنامه‌های جالبی برای این تبلت داشه باشد، گفته می‌شود که Asus یکی از شرکای Google در این طرح می‌باشد، شایعات بسیاری در مورد این تبلت در جریان است و هر از چندگاهی اخباری منتشر میشود و اطلاعات جدیدی برملا می‌گردد مشخصات تبلت مذکور هم شامل این شایعات است از جمله قیمت بسیار پایین این تبلت ، مجهز بودن به پردازنده ۴ هسته‌ای Tegra 3 انودیا، صفحه نمایش ۷ اینچی با وضوح تصویر 1280×800 پیکسل و...

انتشار: 22 آبان 1396 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 259

به "تبلت های برتر بهار 2012 (tablet) بخش سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت های برتر بهار 2012 (tablet) بخش سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید