هتل مانگرو کوه چانگ تایلند

به گزارش کالارنا، هتل مانگرو کوه چانگ تایلند  از زیباترین هتلهای ساحلی این این کشور است که هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران میباشد.

هتل مانگرو کوه چانگ تایلند

در گوشه ای از ساحل شرقی خلیج، پارک ملی کوه چانگ (Koh Chang national marine park) واقع شده که در آن 50 جزیره یا بیشتر در محدوده ای به مساحت 650 کیلومتر مربع قرار گرفته است. در مرکز این منطقه جزیره کوه چانگ با 700 متر ارتفاع، جنگل های انبوه و سرسبز و سواحل بدیع در امتداد سواحل غربی اسکان یافته است. در میان این جزایر خلیج بایلان (Bailan Bay) وجود دارد، جایی که شما می توانید خانه های ییلاقی زیبایی را در میان جنگل های مشرف به دریا پیدا کنید. همه چیز در این خانه های ییلاقی طبیعی است.

تعداد زیادی هاماج و تراس های دنج که با بالشتک های زیبا تزئین شده اند در این منطقه یافت می شوند که میزبان گردشگران تور تایلند هستند. این خانه ها از چوب ساخته شده و با مبلمان بامزه و حمام های ویژه که در فضای باز تعبیه شده اند، دلپذیرتر به نظر می رسند. ساحل در اثر جذر و مد کمی باریک می شود، اما فضای آرامش بخش و خلوت بی نظیر آن به راستی این کاستی را جبران می کند. غذاهای عالی، نوشیدنی های خنک و بستنی های خوشمزه را به ویژگی های این منطقه بیفزایید تا مطمئن شوید از آن مدتی که برنامه ریزی کرده بودید، اقامت طولانی تری خواهید داشت.

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 280

به "هتل مانگرو کوه چانگ تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل مانگرو کوه چانگ تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل مانگرو کوه چانگ تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید