آشنایی با زیباترین جزایر تایلند

به گزارش کالارنا، تایلند یکی از زیباترین کشورهای جنوب شرق آسیا است. جزایر این کشور با سواحل آفتابی، تفریحات آبی متعدد، طبیعت بکر و رویایی و معابدی که با زیبایی هر چه تمام ساخته شده‌اند، توانسته‌اند گردشگران زیادی را با تور تایلند به سوی خود جذب کنند.

آشنایی با زیباترین جزایر تایلند

جزیره کو فی فی (Ko Phi Phi) در تور تایلند

جزیره کو فی فی به جهت داشتن سواحلی زیبا و شگفت انگیز، ساختار صخره‌ای منحصربه‌فرد و آب های فیروزه ای مشهور است. این منطقه جزو مناطق خلوت و کمتر شناخته شده تایلند محسوب شده و گردشگران و مسافران به ندرت به این ساحل سفر می کنند. به جهت وجود صخره های خطرناک در ساحل های این جزیره، پیشنهاد می شود تا غواصی در آب های ساحل صخره ای را در برنامه های تفریحی خود قرار ندهید. در صورتی که به این جزیره سفر کردید، می توانید مطمئن باشید که غذاها و شب زنده داری های بسیار جذابی در انتظارتان است و این جزیره به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، به عنوان بهترین جزیره تایلند مطرح شده است. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

جزیره کوه لانتا (Koh Lanta) در تور تایلند

این شهر به جهت داشتن بهترین سواحل مرجانی و زیبا شهرت داشته و در بین طرفداران تفریحات ساحلی بسیار محبوب است. این منطقه همچنین یکی از مقاصد اصلی علاقه مندان به یوگا محسوب شده و در واقع این گوهر طبیعی به عنوان یک بهشت طبیعی و لوکس توصیف می‌گردد.

از لذت بخش ترین کارهایی که می‌توانید در تور تایلند انجام بدهید و یا تفریحاتی که می توانید در این منطقه انجام بدهید، دراز کشیدن در کنار ساحل و مطالعه یک کتاب، تمدد اعصاب و لذت بردن از طبیعت زیبای منطقه می‌باشد.

بانکوک (Bangkok)

بانکوک، شهری است که در هر تجربه سفر، چهره ای متفاوت از آن برای بازدید وجود دارد. تماشای شگفت‌انگیزترین بناهای مذهبی به همراه غذاهای تهیه شده توسط فروشنده های دورگرد خیابانی و یا سپری کردن یک روز با قدم زدن و گردش در بازارها و مراکز خرید محلی می‌تواند برای هر گردشگری هیجان انگیز است. این شهر جهانی دارای مجموعه هتل های زنجیره ای لوکس و هتل آپارتمان های مقرون به صرفه به تعداد فراوان برای مسافران مختلف با قدرت اقتصادی متفاوت می‌باشد. پیشنهاد می‌گردد تا با پوشیدن یک جفت کفش راحت در هنگام غروب به گردش در خیابان های شهر بپردازید.

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 277

به "آشنایی با زیباترین جزایر تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با زیباترین جزایر تایلند" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با زیباترین جزایر تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید