آشنایی با غواصی در تور تایلند

به گزارش کالارنا، یکی از کارهایی که می‌توانید در تور تایلند انجام بدهید، غواصی است. در این مقاله شما را با بهترین نواحی که در کشور تایلند می‌توانید غواصی انجام بدهید، آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با غواصی در تور تایلند

این منطقه زیبا و خوش‌ منظره در بخش جنوبی تایلند از یک گروه متشکل از 7 جزیره اصلی تشکیل شده است که در اطراف که پودا (Koh Poda) که ها (Koh Ha)، که یاوابون (Koh Yawabon)، که دور (Koh Dor) که تالو (Koh Talu)، جزیره جی کی (G.K) و که یاواسام (Koh Yawasam) قرار گرفته ‌اند. با توجه به این‌که بیش از 200 گونه ماهی و 80 گونه از مرجان ‌ها در فهرست موجودات دریایی این منطقه ثبت شده، می‌توانید در تور تایلند درک کنید که به چه دلیل غواصی کردن در کرابی می‌تواند تجربه ‌ای پربار و درعین ‌حال متنوع باشد.

این منطقه درون پارک ملی آبی نات نوپارات تارا در مو کو فی فی (Mu Koh Phi Phi) قرار گرفته و بخش مخصوص غواصی در اطراف جزایر نیز تقریبا در مسافتی قرار گرفته است که با 30 تا 40 دقیقه قایق ‌سواری در تور تایلند می‌توانید به آن برسید.

با توجه به این‌که دو مرجان سطحی بزرگ هر دو سوی زمین مسطح که سی را پوشانده‌اند، این منطقه می‌تواند بر سر کسب عنوان بهترین سایت غواصی در کرابی با که ساواسام در رقابت است. بخش جنوبی این جزیره نیز بسیار خوش ‌منظره است و ظاهر بسیار زیبایی دارد. هنگامی که آب ‌ها شفافیت کافی داشته باشند، گروه‌های بزرگ ماهی ‌های سرخو و در برخی از موارد نیز گروه‌ هایی از ماهی ‌های هامور، منظره ‌ای نفس‌گیر و زیبا برای غواصی در آب‌ های این منطقه ‌ایجاد می‌کنند.

انتهای شمالی این جزیره دارای یک دیواره مرجانی با شیبی تند است که تا عمق 20 متری با مرجان‌ های توبیستری (Tubastraea) و اسفنج ‌های دریایی و مرجان ‌های بادبزنی پوشانده شده است. در این منطقه همچنین یک غار وجود دارد که ارزش گشتن را دارد. که سی، برای دیدن کوسه‌ های باله سیاه مرجانی خجالتی که امروزه در بیشتر مناطق تایلند، ازجمله کرابی کمیاب شده ‌اند نیز محلی مناسب به شمار می‌رود.

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 275

به "آشنایی با غواصی در تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با غواصی در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید