درباره هتل تیمبر هاوس ریزورت کرابی بدانید

به گزارش کالارنا، هتل تیمبر هاوس ریزورت کرابی (Timber House Resort Krabi)، یکی از هتل‌های ارزان 3 ستاره در تور تایلند است که در امتداد ساحل زیبای اونانگ قرار گرفته است و تا ساحل، مغازه‌ها، رستوران‌ها و مراکز سرگرمی اونانگ فاصله کمی دارد.

درباره هتل تیمبر هاوس ریزورت کرابی بدانید

هتل 3 ستاره تیمبر هاوس ریزورت کرابی 51 اتاق در میان باغ های سرسبز گرمسیری دارد که شامل 35 اتاق سوپریور، 10 اتاق سوپریور خانوادگی، 4 اتاق دلوکس خانوادگی یک خوابه و 2 اتاق دلوکس خانوادگی دو خوابه است. مانند بیشتر هتل‌های تور تایلند اتاق های تیمبر هاوس نیز با امکانات مدرن تجهیز شده اند و برای مسافران تور تایلند آماده گشته اند. در واحد های اقامتی هتل می‌توان از اینترنت وای فای استفاده کرد اما باید هزینه ای جداگانه پرداخت کرد. هر اتاق دارای بالکن اختصاصی است و تلویزیون با کانال های ماهواره ای در آن ها تعبیه شده است. حمام با دوش، گاوصندوق، میز کار و آب آشامیدنی از دیگر امکانات اتاق‌های این هتل برای گردشگران تور تایلند هستند.

استفاده از خدمات ماساژ بعد از یک روز تفریح و گردش در تور تایلند می‌تواند به تسکین عضلات، رفع خستگی و بهبود گردش خون کمک کند. شنا در استخر روباز هتل نیز می تواند لذت بخش باشد. همچنین بخشی از زمان خود را می توان به استراحت بر روی صندلی های آفتابگیری که در اطراف استخر تعبیه شده اند اختصاص داد. هتل تیمبر هاوس ریزورت کرابی فعالیت هایی چون غواصی، ماهیگیری، قایقرانی، پیاده روی و دوچرخه سواری نیز برای پر کردن اوقات فراغت مهمانان خود فراهم نموده است. زمین بازی برای کودکان نیز موجود است.

در رستوران هتل 3 ستاره تیمبر هاوس ریزورت کرابی، در محیطی آرام انواع غذا های کلاسیک تایلندی و اروپائی ارائه می گردد. همچنین برای شام غذا های دریایی نیز در منو به چشم می خورد. مسافران تور تایلند هنگام گرسنگی می توانند به این رستوران مراجعه کرده و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 166

به "درباره هتل تیمبر هاوس ریزورت کرابی بدانید" امتیاز دهید

1 کاربر به "درباره هتل تیمبر هاوس ریزورت کرابی بدانید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره هتل تیمبر هاوس ریزورت کرابی بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید