بازدید از پارک ملّی کائو سم رو یوت (Khao Sam Roi Yot) در تور تایلند

به گزارش کالارنا، تایلند سرزمین مردمان شاد، پر شده از جاذبه های طبیعی شگفت انگیز که نظیر آن را فقط در جنوب شرقی اسیا خواهید دید، پارک ملّی کائو سم رو یوت (Khao Sam Roi Yot) از نمونه های بسیار مشهور این طبیعت است که پارک دریایی زیباست که در استان پرچوئاپ تیری خان (Prachuap Khiri Khan) تایلند واقع شده است.

بازدید از پارک ملّی کائو سم رو یوت (Khao Sam Roi Yot) در تور تایلند

 پارک ملّی کائو سم رو یوت (Khao Sam Roi Yot)، پارک دریایی زیبایی است که در استان پرچوئاپ تیری خان (Prachuap Khiri Khan) در کشور تایلند واقع شده است. محیطی زیبا و چشم‌نواز که به خلیج تایلند اشرافی کامل دارد.

تایلند بیش از هر چیز دیگر به واسطه‌ی طبیعت زیبا، سحرانگیز و مبهوت کننده‌ی خود مورد توجه گردشگران تور تایلند قرار گرفته است. جایی که هزاران تپّه ساخته شده از سنگ‌های آهکی که تاجی از درختان سرسبز بر سردارند، با عشوه و ناز از گوشه و کنار سر برآورده و خالق صحنه‌هایی خیال‌انگیز و رویایی شده‌اند. این پارک ملّی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این پارک علاوه بر برخورداری از جنگل‌های انبوه، دارای حیات وحشی غنی و تماشایی نیز است. سواحل ماسه‌ای آن درخشان و مسیرهای پیاده رویش، خاطره‌انگیز هستند. مسیرهایی که دیدی عالی به اطراف داشتهذهن را درگیر خود می‌کنند. جایی که گویی درست در میان افسون طبیعت گام برمی‌دارید. چشم‌اندازهایی بکر که شما را به تحسین و ستایش وامی‌دارند. 

اما آن چه بیش از هر چیز دیگر این پارک را در کانون توجهات قرار داده، غار تماشایی "پرایا ناکون" (Phraya Nakhon) است. تالار بزرگ سنگی که حفر‌هایی در سقفش جای گرفته است. جایی که نور .خورشید اذن ورود گرفته و فضا را روشن و نورانی می‌کند .

انوار طلایی خورشید در این محیط حال و هوایی دیگر یافته و وجه معنوی و روحانی خود را به نمایش می‌گذارند. شاید به همین دلیل است که غرفه‌ی سلطنتی باشکوهی در این قسمت ساخته شده است. جایی که  تلفیق طبیعت و فرهنگ را به زیبایی هر چه تمام در معرض دید عموم قرار داده است. به هر حال می‌توان گفت که با وجود این همه جذابیت طبیعی، گردشگری و عجیب، جای تعجب نیست که سفر به این ناحیه این گونه مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. علاوه بر این همه دیدنی‌های مهیج، مشاهده‌ی  پرندگان مهاجر آبی، میمون‌های دوست داشتنی و البته فیل‌ها نیز در جای خود جالب توجه هستند.

در تمام طول سال می‌توان از این منطقه دیدن کرد ولی اگر مقصود اصلی مشاهده‌ی پرندگان مهاجر باشد، بین ماه ژانویه تا فوریه، بهترین زمان برای سفر به این ناحیه است.

منبع: pandotrip.com
انتشار: 3 آذر 1396 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 291

به "بازدید از پارک ملّی کائو سم رو یوت (Khao Sam Roi Yot) در تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از پارک ملّی کائو سم رو یوت (Khao Sam Roi Yot) در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید