آمادگی رئیس جمهوری چین برای یاری به کره شمالی در جنگ با کرونا

به گزارش کالارنا، رئیس جمهوری چین در واکنش به پیغام رئیس کره شمالی نامه ای برای او ارسال کرد.

آمادگی رئیس جمهوری چین برای یاری به کره شمالی در جنگ با کرونا

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، شی جین پینگ، رئیس جمهوری چین در پیغامی که امروز (شنبه) در تلویزیون ملی این کشور پخش شد در نامه ای به کیم جونگ اون، رئیس کره شمالی اعلام نموده که پکن آماده ارائه یاری به کره شمالی برای مقابله با ویروس کرونا در حد توانش است.

رئیس جمهوری چین گفت که به شدت نگران کره شمالی و سلامتی مردمش است. او همچنین گفت از اینکه تلاشهایش برای کنترل این بیماری نتایج مثبتی داشته شاد است.

رسانه های دولتی کره شمالی نیز روز آدینه گزارش دادند، کیم جونگ اون یک پیغام شفاهی برای شی جینگ پینگ رئیس جمهور چین فرستاده است.

در این پیغام، کیم به شی چینگ پینگ تبریک گفته و قویا پیروزی او را در جنگ علیه این اپیدمی بی سابقه مورد تقدیر قرار داده است.

بر اساس گزارش رسانه های دولتی کره شمالی، کیم جونگ اون برای شی چینگ پینگ آروزی سلامتی و ابراز امیدواری نموده که مردم و دولت چین این موفقیت را تقویت نمایند و توسعه دهند تا تحت هدایت خردمندانه شی چینگ پینگ به پیروزی نهایی دست یابند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1290

به "آمادگی رئیس جمهوری چین برای یاری به کره شمالی در جنگ با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی رئیس جمهوری چین برای یاری به کره شمالی در جنگ با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید