اظهارات مداخله جویانه پامپئو درباره جاسوسان آمریکایی محکوم شده در ایران

به گزارش کالارنا، وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی مداخله جویانه خواهان آزادی جاسوسان و محکومان امنیتی آمریکایی بازداشت شده در ایران شد.

اظهارات مداخله جویانه پامپئو درباره جاسوسان آمریکایی محکوم شده در ایران

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مایک پامپئو وزیر امور خارجه ایالات متحده بامداد سه شنبه طی اظهاراتی مداخله جویانه، مجددا خواهان آزادی اتباع آمریکایی محکوم به جرائم امنیتی در ایران شد.

پامپئو در صفحه توئیتر خود، با اشاره به سالگرد اشغال سفارتخانه آمریکا در تهران به تاریخ 13 آبان 1358 - که به لانه جاسوسی آمریکایی ها از اسراسر داخلی و امنیتی ایران تبدیل شده بود، نوشت: دولت ترامپ صراحتا از ایران خواسته که تمام آمریکایی های زندانی و مفقود را آزاد کند.

وی سپس نام افرادی را مانند رابرت لوینسون مامور اف.بی.آی مفقود شده در خلیج فارس، شیو وانگ جاسوس دو تابعیتی چینی-آمریکایی که در پوشش استاد دانشگاه به ایران آمده بود و نمازی ها که به جاسوسی برای سرویس های امنیتی آمریکا متهم هستند، ذکر نموده و خواهان آزادی آنها شد.

وزیر خارجه آمریکا در سرانجام تهدید کرد ایالات متحده تا زمان آزادی این افراد، از پای نخواهد نشست.

پیش از این نیز وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه از پاداش جدید تا 20 میلیون دلار برای اطلاعات معتبری که به مکان و بازگشت لوینسون اشاره کند، خبر داده بود. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 866

به "اظهارات مداخله جویانه پامپئو درباره جاسوسان آمریکایی محکوم شده در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات مداخله جویانه پامپئو درباره جاسوسان آمریکایی محکوم شده در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید