اعطای مدرک بین المللی توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی شایعه است

به گزارش کالارنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی با اشاره به برگزاری دوره های مهارتی با مشارکت موسسات بین المللی توسط این دانشگاه گفت: این دوره ها برای مهارت افزایی دانش آموختگان است و افراد پس از شرکت در این دوره ها مدرک تحصیلی دریافت نخواهند کرد بلکه تنها یک گواهی حضور اعطا می گردد.

اعطای مدرک بین المللی توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی شایعه است

به گزارش خبرنگاران، دکتر سید ناصر استاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی با اشاره به شایعاتی که درخصوص اعطای مدارک بین المللی توسط این دانشگاه منتشر شده گفت: دوره هایی که توسط این دانشگاه برگزار می شود دوره های مهارتی بوده و منجر به اخذ مدرک تحصیلی نمی شود و تنها گواهینامه شرکت در این دوره ها به افراد ارائه می شود.

دکتر استاد گفت: باتوجه به رسالت دانشگاه علوم پزشکی مجازی تفاهم نامه هایی با موسسات بین المللی منعقد شده و دانشگاه علوم پزشکی مجازی مجری دوره های مهارتی این موسسات در ایران است.

وی گفت: به این موضوع باید توجه شود که این دوره ها مهارتی می باشد. دوره های مهارتی توسط موسسات داخلی در ایران نیز برگزار می شود و پس از گذراندن این دوره ها مدرک تحصیلی به افراد اعطا نمی شود بلکه یک گواهی حضور در دوره برای شرکت کنندگان صادر می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی با اشاره به اهداف این دانشگاه برای ارائه آموزش های مورد احتیاج حوزه سلامت کشور به صورت مجازی و مطابق با استانداردهای بین المللی گفت: در کنار دوره های مهارتی که با همکاری مرکز ملی آموزش های مهارتی و حرفه ای وزارت بهداشت در حال طراحی است، تفاهم نامه هایی نیز با برخی موسسات معتبر بین المللی برای برگزاری برخی دوره ها منعقد شده است.

وی افزود: هزینه این دوره ها توسط موسسات بین المللی برگزار کننده معین می شود و دانشگاه علوم پزشکی مجازی صرفا مجری این دوره ها در کشور می باشد.

دکتر استاد تاکید نمود: چنانچه به عناوین این دوره ها که در سایت دانشگاه مجازی درج شده دقت شود، این دوره ها برای ارتقای مهارت در افرادی است که یک مدرک دانشگاهی در حوزه علوم پزشکی دارند و مانند بسیاری از کارگاهها و دوره های مهارتی که در کشور نیز برگزار می شود مدرک جدیدی به فرد داده نمی شود، بلکه تنها یک گواهی ارائه می شود که حضور فرد در این دوره را تایید می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 385

به "اعطای مدرک بین المللی توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی شایعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای مدرک بین المللی توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی شایعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید