افتتاح 69 پروژه در شهرستان کرج

به گزارش کالارنا، فرماندار شهرستان کرج گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 69 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرستان کرج به بهره برداری می رسد.

افتتاح 69 پروژه در شهرستان کرج

به گزارش خبرنگار از ، غفور قاسم پور، فرماندار ویژه شهرستان کرج ضمن تبریک دهه مبارکه فجر گفت: 69 پروژه در دهه فجر در شهرستان کرج به بهره برداری خواهد رسید که 60 پروژه آ ن دولتی و با اعتباری بالغ بر 106 میلیارد تومان و 9 پروژه آن نیز مربوط به بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر 73 میلیارد تومان است.

او با بیان این که این پروژه ها شامل پروژه های عمرانی خدماتی و فرهنگی است، اضافه کرد: افتتاح مرکز بهداشت غرب کرج، شرکت صنایع اکسیژن دلوا در شهرک صنعتی بهارستان، افتتاح دهکده ورزشی آفتاب در روستای گلستانک با حضور وزیر ورزش و جوانان، افتتاح باغ موزه دفاع مقدس و... از جمله پروژه های عمرانی، فرهنگی و خدماتی است که در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

فرماندار کرج گفت: دو پروژه بسیار مهم و بزرگ نیز در دهه مبارکه فجر و در هفته دوم اسفندماه به بهره برداری خواهد رسید یکی فاز اول آزادراه تهران-شمال در تاریخ 22 بهمن ماه و پروژه همت در هفته دوم اسفندماه که بعد از سال ها بهره برداری شده و دستاوردی برای پانزده استان کشور به همراه خواهد داشت.

د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1089

به "افتتاح 69 پروژه در شهرستان کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 69 پروژه در شهرستان کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید