ایروان: حل وفصل مناقشه ناگورنو-قره باغ فقط به وسیله مذاکره امکان پذیر است

به گزارش کالارنا، وزیر امور خارجه ارمنستان تأکید کرد که حل وفصل مناقشات میان این کشور و جمهوری آذربایجان بر سر منطقه مرزی ناگورنو-قره باغ صرفاً باید به وسیله مذاکره و دیپلماسی انجام گردد.

ایروان: حل وفصل مناقشه ناگورنو-قره باغ فقط به وسیله مذاکره امکان پذیر است

جهت دریافت خدمات طراحی و ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، زهراب مناتسکانیان وزیر امور خارجه ارمنستان روز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه خبری اسکای نیوز گفت که حل وفصل مناقشه مرزی ناگورنو-قره باغ فقط به وسیله تبادل نظر امکان پذیر است و هیچ گزینه دیگری برای آن وجود ندارد.

وزیر امور خارجه ارمنستان با تأکید بر اینکه نیروهای کشورش به دفاع از مناطق مرزی خود ادامه خواهند داد، گفت: جمهوری آذربایجان باید بدون هیچ قید و شرطی حملات خود به منطقه ناگورنو-قره باغ را متوقف کند.

وی در ادامه با متهم کردن ترکیه به دخالت در مناقشه قره باغ به نفع جمهوری آذربایجان گفت: ترکیه به تنش ها در منطقه دامن می زند. این کشور هزاران مزدور و تروریست را برای حمایت از جمهوری آذربایجان و مختل کردن صلح در منطقه به این کشور فرستاده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1430

به "ایروان: حل وفصل مناقشه ناگورنو-قره باغ فقط به وسیله مذاکره امکان پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایروان: حل وفصل مناقشه ناگورنو-قره باغ فقط به وسیله مذاکره امکان پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید