بازگشت ربیع خواه در هیاهوی دربی

به گزارش کالارنا، بازی دادن به فوتبالیستی که حدود شش ماه دور از میدان بوده، در آن مسابقه سنگین، ریسک وحشتناکی است و برانکو یا هر مربی دیگری به این خطر تن نخواهد داد.

بازگشت ربیع خواه در هیاهوی دربی

به گزارش خبرنگاران ، محسن ربیع خواه که حدود 5 ماه پیش در جریان بازی پرسپولیس - پارس جم جنوبی رباط صلیبی پاره نموده و دور از میدان بود از روز گذشته تمرینات گروهی اش را شروع کرد.

این اتفاق در شرایطی که پرسپولیس در بازی های فشرده پیش رو با مشکل کمبود بازیکن روبروست می تواند خبر خوبی باشد اما باید دید این هافبک دفاعی چه زمانی شرایط بازی را پیدا خواهد نمود.

در نگاه اول شاید اینطور به نظر برسد که ربیع خواه تا یک هفته بعد شرایط بهتری هم پیدا خواهد نمود و در حالی که برانکو مقابل السد نمی تواند از کامیابی نیای محروم استفاده کند ربیع خواه می تواند جای او را پر کند اما بازی دادن به فوتبالیستی که حدود شش ماه دور از میدان بوده، در آن مسابقه سنگین، ریسک وحشتناکی است و برانکو یا هر مربی دیگری به این خطر تن نخواهد داد.

منطقی تر شاید این باشد که بعد از دربی و بازی با السد، در جریان بازی های لیگ باید منتظر حضور چند دقیقه ای ربیع خواه در بازی ها باشیم.

160 – 2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 369

به "بازگشت ربیع خواه در هیاهوی دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت ربیع خواه در هیاهوی دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید