باشگاه قطری شکایت از پرسپولیس را تکذیب کرد

به گزارش کالارنا، در مورد پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران و اعتراض به جذب بازیکن در شرایط بسته بودن پنجره جابجایی، اخبار و شایعات زیادی مطرح می گردد. بعضی از این اخبار نیز از سوی رسانه های به نظر رسمی اعلام می گردد که آنالیز ها نشان می دهد حتی همین اخبار از سوی این رسانه ها می تواند گمراه کننده باشد.

باشگاه قطری شکایت از پرسپولیس را تکذیب کرد

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

همانطور که روز سه شنبه، توئیتر اسکای اسپورت عربستان نقل قولی از مدیر باشگاه السد قطر که نامی هم از این مدیر برده نشد، منتشر کرد که اعلام شده بود پس از شکست در مرحله یک هشتم نهایی مقابل پرسپولیس، در خصوص حضور بازیکنان جدید این تیم استعلام گرفتیم و متوجه شدیم که آنها به طور قانونی در این بازی شرکت نموده اند.

شاید نقل قول های اینچنینی برای آسوده شدن خیال باشگاه پرسپولیس و پیگیری نکردن هرچه قوی تر این شکایت بوده است، چرا که پیگیری ما از باشگاه السد جعلی بودن این خبر را تایید کرد.

با توجه به ارتباط های موجود با باشگاه السد، کانال فوتبال آسیایی در قطر این مسئله را از این باشگاه قطری پیگیری نموده و آنها نسبت به خبرهای منتشر شده و منتسب به این باشگاه ابراز بی اطلاعی کردند. باشگاه السد اعلام نمود به هیچ وجه پیگیر مسئله نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس نبوده و نقل قول منتشر شده از سوی مدیر این باشگاه نیز جعلی است.

به همین جهت، اخبار مربوط به پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس باید از سوی منابع رسمی باشد که تنها منبع رسمی در این زمینه AFC است و این کنفدراسیون نیز پس از قطعیت رسیدن تصمیم خود را اعلام خواهد نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1450

به "باشگاه قطری شکایت از پرسپولیس را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه قطری شکایت از پرسپولیس را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید