باید رتبه اول مسابقات جهانی نفربر زرهی را کسب کنیم

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران، سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در حاشیه مراسم استقبال از تیم های شرکت کننده نیروی زمینی سپاه در مسابقات نظامی جهان اظهارداشت: در مسابقات جهانی 2018 کشورهای قدرتمندی شرکت کردند که یک میدان مسابقه مهمی بود، ما در سه سال گذشته در مسابقات، شرکت کننده بسیار خوبی بودیم و در دو سال گذشته جزو 3 تیم برتر جهان بودیم. وی اضافه کرد: امیدواریم در سال های آینده بتوانیم مقام بالاتری کسب کنیم و ملت ایران به جایگاه واقعی خود در این مسابقات برسد. این نیروها 21 نفر از بهترین نیروهای نزسا بودند که زبده ترین ها در این مسابقات حضور یافتند و نتیجه قابل قبولی کسب کردند.

باید رتبه اول مسابقات جهانی نفربر زرهی را کسب کنیم

پورجمشیدیان توضیح داد : ما باید زیر ساخت های قوی تری ایجاد کنیم تا بتوانیم در حوزه نفربر و دریایی در مکان اول قرار بگیریم .

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: بچه ها سال جاری نسبت به سال گذشته در جایگاه بهتری قرار گرفتند و برآیند نتایج خوب بود، بعضی کشورها مثل روسیه و چین با تجهیزات خودشان در مسابقات شرکت کردند و ما با تجهیزات کشور میزبان مسابقه دادیم. علاوه بر این تمرین خوبی قبل از مسابقات داشتیم و نتیجه آن نیز قابل قبول بود.

وی اعلام کرد: بازتاب پیروزی ایران در کشورهای مختلف قابل قبول بود و امیدواریم در سال آینده مقام های بهتری را نیز بدست آوریم.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 9 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 324

به "باید رتبه اول مسابقات جهانی نفربر زرهی را کسب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید رتبه اول مسابقات جهانی نفربر زرهی را کسب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید