بدهی 150 هزاردلاری پرسپولیس به یک هوادار

به گزارش کالارنا، باشگاه پرسپولیس تا امروز پیروز به پرداخت طلب 150 هزار دلاری یکی از هواداران خود نشد.

بدهی 150 هزاردلاری پرسپولیس به یک هوادار

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، باشگاه پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل جاری رقابت های لیگ برتر اقدام به عقد قرارداد پنج ماهه به ارزش 250 هزار دلار با آنتونی استوکس گرفت که هنگام عقد قرارداد، 150 هزار دلار این پول را بصورت نقد در اختیار مهاجم ایرلندی خود قرار داد.

این پول در حالی به استوکس تعلق گرفت که مسائل مالی فراوانی در باشگاه پرسپولیس وجود داشته است اما مدیران پرسپولیس تصمیم گرفتند استوکس را به هر قیمتی جذب کنند. از این رو مبلغ درخواستی استوکس را از طریق آقای م که یکی از هواداران پرسپولیس است قرض گرفت تا بتواند آن را پرداخت کند.

هوادار متمول پرسپولیس قرار بود ابتدای اسفندماه سال گذشته، طلب 150 هزار دلاری خود را دریافت کند اما کناره گیری محمدحسن انصاریفرد از مدیرعاملی پرسپولیس سبب شد تا او وارد مذاکره با مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره باشگاه شود و قول هایی را بابت طلب خود از سرپرست سرخ ها بگیرد.

قرار بود بدهی 150 هزار دلاری پرسپولیس به این شخص تا انتها فروردین ماه پرداخت شود اما هنوز چنین چیزی اتفاق نیفتاده است تا پرسپولیس که با انواع مسائل مالی دست و پنجه نرم می کند با این بدهی نیز روبرو شود.

  • عکس|روز باشکوه مهرداد اولادی در آزادی
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1246

به "بدهی 150 هزاردلاری پرسپولیس به یک هوادار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی 150 هزاردلاری پرسپولیس به یک هوادار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید