برانکو: نمی توانم به پرسپولیس برگردم

به گزارش کالارنا، سرمربی پیشین پرسپولیس در خصوص خبر بازگشت به این تیم واکنش نشان داد.

برانکو: نمی توانم به پرسپولیس برگردم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مدیران باشگاه پرسپولیس بهترین گزینه را برای جانشینی گابریل کالدرون، برانکو ایوانکوویچ می دانند در حالی که هنوز با سرمربی پیشین خود تسویه حساب اقتصادی نکرده اند.

نکته قابل توجه دیگر مذاکره برانکو با فدراسیون فوتبال عمان برای قبول راهنمایی این تیم است و گفته می گردد نتایج بسیار مثبتی هم در پی داشته اما با توجه به مرگ سلطان قابوس پاداش عمان، طبیعی است معرفی برانکو به عنوان سرمربی جدید این کشور چند روز با تاخیر انجام گردد.

برانکو ایوانکوویچ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس میخواهد به وی پیشنهاد بازگشت به این تیم را بدهد، عنوان نمود: نمی توانم به پرسپولیس برگردم چرا که برای آینده کاری ام برنامه های دیگری دارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مذاکراتش با فدراسیون عمان مثبت بوده و قصد راهنمایی این تیم را دارد؟ عنوان نمود: قادر نیستم در خصوص مذاکراتی که انجام می دهم فعلا صحبتی داشته باشم.

به گزارش خبرنگاران، باید دید باشگاه پرسپولیس با توجه به پاسخ منفی برانکو به دنبال گزینه خارجی دیگر خواهد بود یا مجبور خواهد شد به یکی از گزینه های داخلی از جمله علی کریمی، یحیی گل محمدی و مهدی تارتار اعتماد کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1035

به "برانکو: نمی توانم به پرسپولیس برگردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: نمی توانم به پرسپولیس برگردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید