برگزاری نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، از تیم فوتبال امید حمایت می گردد

به گزارش کالارنا، چهل و چهارمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست سید رضا صالحی امیری برگزار گردید.

برگزاری نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، از تیم فوتبال امید حمایت می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، چهل و چهارمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز (شنبه) با ریاست سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و دیگر اعضای آن در محل کمیته برگزار گردید.

کیکاوس سعیدی، سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک درباره این نشست توضیح داد: در این نشست نیز همچون جلسات گذشته پیگیر روند حضور تیم های مختلف ورزشی کشورمان در رقابت های گزینشی المپیک توکیو 2020 و آنالیز راه کارهای حمایتی لازم برای فدراسیون های ورزشی المپیکی بودیم که به همین منظور مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری ضمن حضور در هیئت اجرایی، گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک ارائه کرد و مقرر شد تا در مورد تامین تجهیزات تخصصی این رشته به وسیله IOC اقدامات لازم صورت پذیرد و در پایان از کوشش های مسئولان فدراسیون تقدیر و تشکر به عمل آمد.

همچنین باتوجه به میزبانی مطلوب رقابت های جهانی اسکی روی چمن در پیست بین المللی دیزین از مسئولان این فدراسیون و دست اندرکاران برگزاری رقابت ها تقدیر و تشکر بعمل آمد.

در این نشست درخواست فدراسیون فوتبال مبنی بر یاری به تیم المپیک آنالیز و مقرر شد تا براساس روند حمایت آمیز همچون گذشته مساعدت و حمایت های لازم از تیم فوتبال المپیک صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 628

به "برگزاری نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، از تیم فوتبال امید حمایت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، از تیم فوتبال امید حمایت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید