بزرگترین تقلب انتخاباتی در دنیا

به گزارش کالارنا، چارلز کینگ با ثبت 243 هزار رای در برابر توماس فاکنر که تنها 9 هزار رای داشت پیروز شد و این در حالی بود که تعداد رای دهندگان ثبت شده 15 هزار نفر بودند.

بزرگترین تقلب انتخاباتی در دنیا

آیا میدانستید که عظیمترین متقلب در انتحابات در دنیا چه کسی بوده است؟ در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و مفروضاتی که در خصوص تقلبات انتخاباتی مطرح شد، توجه بسیاری از کاربران به تاریخچه تقلبات در دنیا معطوف شده است.

گفته شده است که انتخابات عمومی در لیبریا در یال 1927 یکی از قدیمی ترین انتخاباتی است که که بعلت تقلب وسیع در آن در کتاب گینس نیز ثبت شده است. در این انتخابات، چارلز کینگ با به راه انداختن یک آبروریزی عظیم، در برابر توماس فاکنر برنده شد.

چارلز کینگ با ثبت 243 هزار رای در برابر توماس فاکنر که تنها 9 هزار رای داشت پیروز شد و این در حالی بود که تعداد رای دهندگان ثبت شده 15 هزار نفر بودند.

تعداد 15 هزار رای دهنده به این معنی است که فاکنر با 9هزار رای در حقیقت برنده انتخابات بوده است چرا که چارلز کینگ تنها 6هزار رای داشته است. با توجه به این تقلب فاحش، اما وی به مقام خود رسید و نام خود را در رکورد های گینس ثبت کرد.

منبع: اسپوتنیک

منبع: فرادید
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1572

به "بزرگترین تقلب انتخاباتی در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین تقلب انتخاباتی در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید