بسته خبری پرسپولیس، باشگاه وعده ی آخر هفته را داد

به گزارش کالارنا، باشگاه پرسپولیس در واکنش به اعتراض بازیکنانش اعلام نمود که آخر هفته بخشی از مطالبات آنها را پرداخت خواهد نمود.

بسته خبری پرسپولیس، باشگاه وعده ی آخر هفته را داد

وعده باشگاه به بازیکنان: آخر هفته پول می رسد

باشگاه پرسپولیس بازیکنان تیمش را به آرامش دعوت کرد و وعده داد که به زودی مطالباتشان را پرداخت خواهد نمود. پرسپولیسی ها از وضعیت اقتصادی خود نیستند و حتی تهدید کردند در صورت ادامه این روند، بعد از بازی با پدیده تمرینات تیم شان را تحریم خواهند کرد که این موضوع با واکنش مسئولان باشگاه روبرو شد. بعد از این تهدید، از سوی باشگاه به بازیکنان اعلام شد که تا سرانجام هفته بخشی از قراردادشان را دریافت خواهند کرد و همچنین از آنها خواسته شده که تمام تمرکز خود را روی بازی با پدیده قرار دهند.

20 بازیکن در اردو

سرمربی پرسپولیس، 20 بازیکن را برای حضور در اردوی پیش از بازی با پدیده فرا خواند. علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشویچ، ابوالفضل درویش وند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، بشار رسن، سروش رفیعی، مهدی شریفی، علی علیپور، مهدی ترابی، احسان حسینی، محمدامین اسدی و ماریو بودیمیر بازیکنان دعوت شده به اردو هستند.

پرسپولیس محروم ندارد

بر خلاف شایعه ها، هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس محرومیت یا مسئله ای برای بازی با پدیده ندارند. این را محسن خلیلی اعلام نموده و گفته: با توجه به آنچه در جلسه هماهنگی پیش از بازی مطرح و صورتجلسه شد، مهدی ترابی و هیچ بازیکن دیگری از پرسپولیس مسئله ای برای بازی با پدیده ندارند. ما هیچ بازیکن محرومی نداریم. با توجه به برگه ای که در اختیار ما واقع شده است، همه بازیکنان در اختیار سرمربی هستند.

جلسه بجای تمرین

سرپرست جدید پرسپولیس به تمرین این تیم نرفت. با توجه به همزمانی آخرین تمرین پیش از بازی با پدیده و نشست هماهنگی این بازی، محسن خلیلی مجبور شد قید تمرین را بزند و معارفه اش هم موکول شد به بعد از حضورش در اردو. به گفته محسن خلیلی، هماهنگی های معمول برای برگزاری بازی با پدیده انجام شد و تنها تغییر، مشکی پوش شدن علیرضا بیرانوند است.

11 - 350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 471

به "بسته خبری پرسپولیس، باشگاه وعده ی آخر هفته را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، باشگاه وعده ی آخر هفته را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید