بیک زاده: استقلالی ها باید به استراماچونی زمان دهند، دوست داشتم دوباره با کاظمی کار کنم

به گزارش کالارنا، هاشم بیک زاده بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که این باشگاه و طرفداران باید به سرمربی ایتالیایی استقلال زمان بدهند.

بیک زاده: استقلالی ها باید به استراماچونی زمان دهند، دوست داشتم دوباره با کاظمی کار کنم

هاشم بیک زاده در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد ماندن در بادران گفت: دوست داشتم دوباره با فرهاد کاظمی کار کنم، به همین دلیل بادران را انتخاب کردم، ضمناً بودن در تهران هم یک امتیاز مثبت است و می توانم در کنار خانواده ام باشم. در فصل گذشته چیزهای زیادی از کاظمی یاد گرفتم و امیدوارم در فصل جدید به بادران یاری کنم. کادر فنی در صدد اضافه کردن چند بازیکن جدید به تیم است و امیدوارم در فصل آینده به لیگ برتر صعود کنیم.

وی مطرح نمود: فصل گذشته که در سرخ پوشان بودم، عملکرد خوبی داشتم، وقتی هم به بادران آمدم کارم را خوب آغاز کردم ولی از ناحیه کتف مصدوم شدم و چند هفته در از میادین بودم. وقتی به میادین برگشتم به زمان احتیاج داشتم تا به آمادکی کامل برسم و خیلی از بازی ها را از دست دادم. امیدوارم در فصل جدید تاثیر مثبتی در بادران داشته باشم.

بیک زاده در مورد تغییر در کادر فنی استقلال و حضور استراماچونی در این تیم گفت: استقلال مربی خوبی را به ایران آورده و استراماچونی می تواند در استقلال پیروز باشد، به شرطی که باشگاه و طرفداران به این مربی زمان بدهند. استراماچونی باید با فوتبال ایران، بازیکنان استقلال و خیلی چیزهای دیگر آشنا گردد و امیدوارم این تیم در فصل آینده بعد از چند سال قهرمان شده تا طرفداران هم شاد شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 563

به "بیک زاده: استقلالی ها باید به استراماچونی زمان دهند، دوست داشتم دوباره با کاظمی کار کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیک زاده: استقلالی ها باید به استراماچونی زمان دهند، دوست داشتم دوباره با کاظمی کار کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید