تا آخرین دقیقه برای قهرمانی سپاهان می جنگیم

به گزارش کالارنا، خبرنگاران/اصفهان کاپیتان تیم سپاهان گفت: بازیکنان ما بزرگ هستند و به هجمه های علیه سپاهان اهمیت نمی دهند؛ بلکه تا آخرین دقیقه برای قهرمانی سپاهان می جنگند.

تا آخرین دقیقه برای قهرمانی سپاهان می جنگیم

مهدی کیانی پس از پیروزی تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: می دانستیم فرایند بازی دست خودمان است و می تواند هم سخت و هم راحت باشد. بازیکنان در طول هم تمرکز خوبی داشتند و می دانستیم اگر شاهین را دست کم بگیریم، حریف خطرناکی خواهد بود.

وی ادامه داد: با صحبت هایی که کادر فنی بازیکنان مان داشتند، دقیقه اول تمرکز کردیم و خدا را شکر توانستیم یک بازی تماشاگر پسند و پر گلی را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگاران، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: می توانستیم تعداد گل های خود را افزایش دهیم. خدا یاری کرد تا این ملاقات حساس را پیروز شویم و به امتیاز خانگی دست پیدا کنیم.

وی در مورد هجمه هایی که علیه سپاهان به وجود آمده اظهار کرد: همواره سعی داشتیم تا درباره داوری صحبت نکنیم. همواره به داوران احترام گذاشتیم و امیدوارم بقیه نیز به آن ها احترام بگذارند و اجازه دهند تا داوران کار خود را انجام دهند. اشتباهات متقابل بوده است و همانطور که به اشتباه صحنه ای برای حریف ما سوت نزده است در یک بازی هم به اشتباه صحنه ای را برای ما سوت نزده است اما ما احترام گذاشتیم. تیم ما قدرتمند است و می خواهند آن را به حاشیه ببرند.

کیانی توضیح داد: بازیکنان، کادر فنی و باشگاه این موضوع را می داند، اما باید یک گلایه از طرفدارانمان داشته باشیم. آن ها باید در چنین شرایطی بیایند و به ما یاری نمایند. ما تنها هستیم و امیدمان به طرفداران است. انشا الله به ما یاری نمایند چراکه این تیم شایسته قهرمانی است و با حمایت همه بتوانیم هجمه هایی که می خواهند بازی خوب ما را زیر سوال ببرند را انتها دهیم. بازیکنان ما بزرگ هستند و به این صحبت ها اهمیت نمی دهند و تا دقیقه آخر برای قهرمانی سپاهان می جنگیم.

وی در انتها در مورد ملاقات تیمش با استقلال در جام حذفی گفت: بازی با استقلال فینال است. در جام حذفی هر بازی فینال است. استقلال تیم بسیار خوبی است و بازیکنان توانمندی دارد. اگر ما در شرایط خوب باشیم هیچ تیمی حریف ما نیست. انشاالله طرفداران در آن بازی شرکت نمایند تا بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم. نورافکن و محبی بازیکنان توانمند ما هستند و در ملاقات استقلال به ما یاری خواهند کرد و بعد از آن به تیم ملی ملحق می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 966

به "تا آخرین دقیقه برای قهرمانی سپاهان می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا آخرین دقیقه برای قهرمانی سپاهان می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید