تخلف در پرداخت حقوق کارکنان 2020

به گزارش کالارنا، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات فناوری و اطلاعات در صفحه کاربری خود در توئیتر از ضایع شدن حقوق کارکنان 2020 خبر داد و گفت: با نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) و مدیران مخابرات این مشکل حل خواهد شد و به دنبال آن خدمات پشتیبانی 2020 نیز بهبود می یابد.

تخلف در پرداخت حقوق کارکنان 2020

آذری جهرمی نوشت: وقتی حق الناس در جایی ضایع شد، زنجیره ای از تضییع حقوق شکل می گیرد. بازرسی مدیران مخابرات ایران از خدمات 2020 فعلاً در 2 استان نشان داد که از حقوق مقرر 1.7 میلیونی سال جاری، فقط حدود 1.2 میلیون از سوی پیمانکارها به کارکنان پرداخت شده است و باید مبالغ این سال ها محاسبه و به آنها پرداخت شود.

وی اضافه نمود: از جدیتی که مدیران مخابرات ایران، سهامداران آن و سازمان رگولاتوری در رسیدگی به بهبود خدمات پشتیبانی 2020 و بهبود خدمات به مردم آغاز کرده اند، تشکر می کنم. این روند تا به نتیجه رسیدن مطلوب باید ادامه یابد.

گفتنی است، وزیر ارتباطات فناوری دو هفته پیش در تماس با پشتیبانی مخابرات متوجه مشکلاتی در خدمت رسانی از سوی شرکت 2020 شد و به همین دلیل به سازمان رگولاتوری و خدمات دهندگان دو هفته فرصت داد تا وضعیت موجود را اصلاح کنند. البته با اینکه هنوز چند روزی از ضرب الاجل دو هفته ای وزیر ارتباطات باقی مانده وی همچنان پیگیر بهبود وضعیت موجود هستند.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 556

به "تخلف در پرداخت حقوق کارکنان 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلف در پرداخت حقوق کارکنان 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید