ترامپ: اقدام کنگره استیضاح نیست بلکه کودتا است!

به گزارش کالارنا، ترامپ در واکنش به آغاز تحقیقات برای استیضاح او مدعی شد اتفاقی که در حال رخ دادن است استیضاح نیست بلکه کودتایی با هدف ربودن قدرت مردم آمریکا و رأی آن ها است!

ترامپ: اقدام کنگره استیضاح نیست بلکه کودتا است!

به گزارش ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به آغاز تحقیقات برای استیضاح او در پیامی توئیتری نوشت: طبق چیز هایی که روز به روز دستگیرم می شود دارم به این نتیجه می رسم که اتفاقی که در حال رخ دادن است استیضاح نیست بلکه کودتا است!

ترامپ نوشت: استیضاح من کودتایی با هدف ربودن قدرت مردم، رأی آن ها، آزادی شان، حقشان ذیل متمم دوم قانون اساسی، مذهبشان، دیوار مرزی شان و حق اعطا شده به آن ها به عنوان شهروند ایالات متحده آمریکا است!

به تازگی افشاگری ناشناس گفت ترامپ در چندین تماس تلفنی با ولادیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی خود خواستار تسریع تحقیقات درباره فساد مالی پسر جو بایدن شده است. به دنبال این خبر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت این مجلس بررسی رسمی استیضاح ترامپ را به اتهام نقض قسم خود آغاز می کند.

بنا به گفته یک مقام ارشد آمریکایی، پمپئو در تاریخ بیست وپنجم جولای در زمان تماس تلفنی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و رئیس جمهور اوکراین حضور داشته و به درخواست ترامپ برای تحت فشار قرار دادن جو بایدن، رقیبش در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا گوش می داد.

پس از رسوایی اوکراین گیت، این بار اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا تحت فشار برای افشا کردن جزئیات مربوط به درخواست کمک دونالد ترامپ از او در خصوص تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات سال 2016 قرار گرفته است.

نخست وزیر استرالیا روز سه شنبه تائید کرد که او در تماس تلفنی در ماه می با درخواست کمک ترامپ درباره تحقیقات مولر موافقت کرده است، با این حال مخالفان از موریسون خواستند تا متن کامل این مکالمه را منتشر کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 756

به "ترامپ: اقدام کنگره استیضاح نیست بلکه کودتا است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: اقدام کنگره استیضاح نیست بلکه کودتا است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید