تصادف زنجیره ای در شیراز با 6 مصدوم

به گزارش کالارنا، رئیس اورژانس استان فارس گفت: بر اثر برخورد زنجیره ای چندین دستگاه خودرو سواری با یکدیگر در کوهسار مهدی شیراز 6 نفر مصدوم شدند.

تصادف زنجیره ای در شیراز با 6 مصدوم

محمد جواد مرادیان در گفت وگو با خبرنگار از ، با اشاره به تصادف زنجیره ای بین چند دستگاه خودرو سواری (پراید-پژو 206-پژو پارس-پژو) در کوهسار مهدی، پل چمران به سمت قصردشت شیراز، گفت: این تصادف خوشبختانه فوتی نداشت، اما 6 مصدوم برجای گذاشت که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

او اضافه نمود: 4 تن از مصدومان پس از اقدامان درمانی اولیه به بیمارستان شهید رجایی و 2 مجروح دیگر به بیمارستان نمازی شیراز انتقال یافتند.

مرادیان با بیان اینکه این حادثه در ساعت 22:27 دقیقه رخ داد، ادامه داد: برای امدادرسانی به مجروحان این سانحه رانندگی 3 دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

علت این سانحه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

با توجه به بارش برف و باران و برودت شدید دما در استان فارس و در کلانشهر شیراز، سطح معابر و خیابان ها لغزنده است از این رو به شهروندان و رانندگان توصیه می شود با احتیاط بسیار رانندگی کنند و در هنگام خروج از منزل مراقب باشند.

همچنین در سراشیبی ها و سرازیری ها تا حد ممکن با خودروی جلو فاصله زیادی بگیرید تا در صورت لیز خوردن آسیبی به خودروها وارد نشود. بچه ها سالمندان هم از پیاده روی غیر ضروری خودداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1059

به "تصادف زنجیره ای در شیراز با 6 مصدوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف زنجیره ای در شیراز با 6 مصدوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید