تیرانداز 17 ساله ایران: الهه احمدی، نکونام و خدمتی شانس بالایی برای مدال آوری دارند

به گزارش کالارنا، سیاوش ذوالفقاریان، تیرانداز 17 ساله مهدی شهری در رشته تفنگ بادی است که بارها ثابت نموده حرف برای گفتن دارد.

تیرانداز 17 ساله ایران: الهه احمدی، نکونام و خدمتی شانس بالایی برای مدال آوری دارند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از جاکارتا، ذوالفقاریان درباره وضعیت خود و کاروان تیراندازی ایران برای بازیهای آسیایی جاکارتا، گفت : خدا را شکر وضعیت من و تیم تیراندازی خیلی خوب است. در دو رشته تفنگ بادی 10 متر و 50 متر که فعالیت می کنیم تمرینات خیلی خوب است، رکوردها هم تقریبا شبیه همان تمرین هایمان است. خدا را شکر. حالا کم یا زیاد، با امکانات موجود می گذرانیم .

نماینده تیراندازی ایران در جاکارتا درباره این که رقبای دشوار شان از کدام کشورها هستند گفت: بیشتر هند و چین و کره رقبای ما هستند و در این رقابت ها با آمادگی بالایی ظاهر می شوند. امیدوارم بتوانیم بر آن ها غلبه کنیم.

ذوالفقاریان درباره پیش بینی اش برای مدال آوری خود و کاروان تیراندازی ایران ،گفت : تیر اندازی رشته ای است که تا خط آخر اصلا تعیین نیست که می توانیم رکورد بزنیم یا نه. یا این که چه کسی مدال آوری می نماید اما همه ما تلاشمان را می کنیم که بهترین عملکرد دا داشته باشیم. به نظرم نکونام، الهه احمدی و خدمتی شانس بالایی برای مدال آوری دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 327

به "تیرانداز 17 ساله ایران: الهه احمدی، نکونام و خدمتی شانس بالایی برای مدال آوری دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیرانداز 17 ساله ایران: الهه احمدی، نکونام و خدمتی شانس بالایی برای مدال آوری دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید