صندلی اینترنت اشیا تا سال 1400 در ایران

به گزارش کالارنا، رئیس مرکز تحقیقات اینترنت اشیا گفت: می توان این ادعا را داشت که IOT به دلیل میزان ارتباطی که توانسته با سازمان ها و نهادها داشته باشد، می تواند بیش از صد پروژه در کشور را شامل گردد.

صندلی اینترنت اشیا تا سال 1400 در ایران

محمد قیصری رئیس مرکز تحقیقات اینترنت اشیاء در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، درباره آینده اینترنت اشیاء در ایران گفت: می توان تا چند سال آینده این ادعا را داشت که IOT به دلیل میزان ارتباطی که توانسته با سازمان ها و نهادها داشته باشد، می تواند بیش از صد پروژه را در کشور شامل گردد.

وی اضافه کرد: این موضوع تا سال 1400 نیز تحقق پیدا می نماید و حتی شاید بیشتر از صد پروژه در زمینه اینترنت هوشمند را خواهیم داشت.

همکاری با شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی

رئیس مرکز تحقیقات اینترنت اشیاء تاکید نمود: خوشبختانه نهادهای مختلف مانند شهرداری تهران گام های مهمی در زمینه ارتباط اشیاء با فعالیت این سازمان برداشته است و با توجه به نقاط قوتی که اینترنت اشیاء دارد می توان از آن در حوزه مدیریت پسماند هوشمند استفاده کرد.

قیصری در خاتمه گفت: همچنین سازمان تامین اجتماعی نیز متقاضی این است که IOT را در فعالیت بیمارستان ها به منظور کیفی سازی دخیل کند.

گفتنی است، اینترنت اشیاء یکی از علومی است که توانسته در زمینه های مختلف زندگی افراد تاثیر مثبت داشته باشد و کیفیت و بهره وری را بالا ببرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 696

به "صندلی اینترنت اشیا تا سال 1400 در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی اینترنت اشیا تا سال 1400 در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید