جدی ترین تهدید جامعه، فراموش کردن فرهنگ دفاع مقدس است

به گزارش کالارنا، معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد گفت: فراموش کردن فرهنگ دفاع مقدس بزرگترین و جدی ترین خطری است که ما را تهدید می نماید.

جدی ترین تهدید جامعه، فراموش کردن فرهنگ دفاع مقدس است

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمد بطحائی معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: با استفاده از سخنرانی ها، فیلم ها و اسناد به جا مانده از دفاع مقدس در کوشش هستیم ویژگی های شاخص این دوران را به نسل حاضر منتقل کنیم تا آنان بخشی از فضای پرشور آن دوران را درک نمایند.

بطحایی یکی از ضروری ترین مؤلفه های حفظ ارزش های دوران دفاع مقدس را انتقال فرهنگ این برهه از تاریخ ایران اسلامی دانست و اضافه کرد: فراموش کردن فرهنگ دفاع مقدس بزرگترین و جدی ترین خطری است که ما را تهدید می نماید. این فرهنگ به ویژه در دوران بداخلاقی های امروز که سبب شده ما در معرض شدیدترین فشار ها قرار گیریم، جامعه ما را به سلامت به سر منزل مقصود می رساند که کمتر مورد توجه مسئولان قرار گرفته است.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد گفت: به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و از خودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس امروز در صندلی بسیار خوبی ایستاده ایم. بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی ایران و طی فراز و نشیب های بی شمار، در زمینه های مختلف جزو برجسته ترین کشور ها هستیم. مردم به این نظام و خون شهدا پای بند هستند و در تمامی مناسبت های مذهبی و سیاسی به تأسی از شهدا حضور پرشوری دارند.

لازم به ذکر است، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان سازمانی و فرماندهان لشگری در حوزه ستادی معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 760

به "جدی ترین تهدید جامعه، فراموش کردن فرهنگ دفاع مقدس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدی ترین تهدید جامعه، فراموش کردن فرهنگ دفاع مقدس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید