جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز اعطا می شود

به گزارش کالارنا، رئیس گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز از اعطای جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان مستعد ورودی جدید این دانشگاه خبر داد.

جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز اعطا می شود

حمید احمدی، رئیس گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، از اعطای جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان مستعد ورودی جدید این دانشگاه خبر داد.

احمدی با اشاره به انتشار فراخوان ثبت نام جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان، ویژه دانشجویان ورودی جدید سال تحصیلی 99-1398 مطرح نمود: بنیاد ملی نخبگان بر اساس آئین نامه پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور، در سال تحصیلی 99-1389 اعتبار ها و تسهیلاتی را به دانشجویان مستعد جدیدالورود دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور اعطا می کند.

رئیس گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز، شرح داد: دانشجویان ورودی جدید متقاضی بهره مندی از جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی 99-1398، حداکثر تا 30 مهرماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه اطلاعاتی بنیاد ملی نخبگان، موسوم به سامانه سینا به آدرس sina.bmn.ir، نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این مهلت قابل تمدید نیست،گفت: بنیاد ملی نخبگان پس از بررسی درخواست ها و بر اساس ظرفیت سالیانه، نتیجه اولیه پذیرش متقاضیانی را که بالاترین امتیاز را از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فناورانه در مقایسه با سایر افراد کسب کرده اند، از طریق سامانه سینا اعلام خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 743

به "جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز اعطا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز اعطا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید