خبرنگاران دمای هوای استان مرکزی تا چهار درجه سانتیگراد گرمتر می شود

به گزارش کالارنا، اراک - خبرنگاران - مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: بیشینه دمای هوای این استان تا یکشنبه هفته آینده سه تا چهار درجه سانتیگراد گرمتر می شود.

خبرنگاران دمای هوای استان مرکزی تا چهار درجه سانتیگراد گرمتر می شود

رضا مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: بررسی ها حاکی از تداوم پایداری هوا در روزهای آینده تا روز یکشنبه هفته آینده است که بر این اساس در این مدت آسمان استان مرکزی صاف گاهی تا قسمتی ابری پیش بینی شده است.

وی بیان نمود: شرایط هوای این استان تا پایان وقت امروز(پنجشنبه)، جمعه، شنبه و یکشنبه به صورت صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد، برای روز دوشنبه هفته آینده در بعدازظهر صافو افزایش ابر و گاهی وزش باد، در روز سه شنبه هفته آینده به صورت ابری در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش بینی شده است.

مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: دلیجان با بیشینه دمای 30 و هشت دهم درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و شازند با کمینه دمای 9 و 6 دهم درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهر استان مرکزی در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

مرادی گفت: بیشینه دمای هوای اراک در 24 ساعت گذشته 29 و 2 دهم درجه سانتیگراد بالای صفر رسید و کمینه آن به 17 درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1466

به "خبرنگاران دمای هوای استان مرکزی تا چهار درجه سانتیگراد گرمتر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دمای هوای استان مرکزی تا چهار درجه سانتیگراد گرمتر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید